רופאי אסותא בשיחת זום מיוחדת במינה

השיחה עם רופאי ביה״ח ווואהן בסין. מנהלי בית החולים בוואהן לעמיתיהם מביה"ח אסותא באשדוד: "אנחנו מתייחסים לכל הנכנס בשערי ביה"ח כאילו חולה קורונה״.

מנהלי בית החולים אסותא באשדוד שוחחו היום באמצעות אפליקציית זום עם מקביליהם מבית החולים בוואהן, סין כדי ללמוד על ההתמודדות עם מגפת השפעת. "הנחת העבודה בסין היא כל הנכנס בשערי בית החולים הוא חולה בקורונה, עד אשר יוכח אחרת" אמרו הרופאים מחבל וואהן, מוקד התפרצות המגפה העולמית.

הרופאים מסין ועמיתיהם הישראלים שוחחו על שורת נושאים הקשורים להתמודדות במחלה ובתוכם מיגון הצוות הרפואי, זיהוי חולים גם ללא תסמינים, שילוב צוות פסיכולוגים ועובדים סוציאלים בטיפול בחולים ועוד.

שיחת הוועידה נערכה ביוזמת עיריית אשדוד, שהיא עיר תאומה לווהאן. הפגישה הייתה רבת משתתפים וכללה רופאים ומנהלים משני בתי החולים.
ד"ר ארז ברנבוים – מנכל בית החולים, ד"ר הדר מרום וד"ר חגית סרבגיל – ממן סגניות המנכל, ד"ר קרינה גליק מנהלת מחלקת קורונה, ד"ר עמי מאיו מנהל מחלקת טיפול נמרץ ועוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך