בני זוג מאשדוד נהרגו בתאונה בכניסה לבאר שבע

הבעל נפטר במקום התאונה, האישה בבית החולים. הזוג הותיר 3 ילדים, שניים מהם תלמידים ובן חייל, שייתכן שנסעו לבקרו. צוותים של הרווחה ומורי בית הספר בו למדו שניים מהילדים, הגיעו לטפל בהם.

תאונה קשה, הבוקר, שישי, בכניסה לבאר שבע, קטלה את חייהם של זוג הורים לשלושה ילדים מאשדוד.

התאונה ארעה בכניסה לעיר באר שבע, והיה מעורב בה עוד כלי רכב. לזוג שלושה ילדים, שניים מהם תלמידים בתיכון מקיף ו' ואחד מהם חייל, שייתכן כי נסעו לבקרו. צוותים של הרווחה מעיריית אשדוד ומורים מבית הספר, הגיעו בכדי לשהות עם ילדיהם של השניים, בזמן הקשה הזה.

לפני זמן קצר הותר לפרסום שמם, לאה ורונן שקד ז"ל, הם הותירו אחריהם שלושה ילדים: אלון, ליאור בכיתה יא׳ ויפעת, תלמידת כיתה ט'.

אליה טובול ראש סניף איחוד הצלה בבאר שבע דווח מהזירה: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב. הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לפצועים. צוותי כיבוי פעלו בזירה עקב אופי התאונה". בתחילה נמסר כי רק הבעל נפטר במקום התאונה וכי אשתו הובהלה במצב קשה לבית החולים סורוקה. אבל שם לצערם של כולם נקבע מותה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך