נתניהו: "החל ממחר לא יתקיימו לימודים ביסודיים, בתיכונים ובאקדמיה"

ההשבתה לא כוללת את גני הילדים, פנימיות והחינוך המיוחד. ד"ר לסרי: "מערכת החינוך באשדוד תפעל בלמידה מרחוק ובשבוע הבא נערך עם תכניות מסודרות להפגה ולפעילויות מרחוק עבור ילדינו".
תלמידה במקיף באשדוד

ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, הוציא הערב, חמישי, הודעה, המתייחסת ללימודים במערכת החינוך באשדוד, דקות בודדות לאחר הודעתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על השבתת מערכת החינוך בישראל, בגלל החשש מהתפשוטת נגיף 'הקורונה'.

ד״ר יחיאל לסרי: "לאור הודעת ראש הממשלה בנימין נתניהו, משרד הבריאות ומשרד החינוך על השבתת מערכת החינוך – החל ממחר לא יתקיימו לימודים בבתי הספר היסודיים, תיכונים ואקדמיה. ההשבתה לא כוללת את גני הילדים, פנימיות והחינוך המיוחד.

מערכת החינוך באשדוד תפעל בלמידה מרחוק ובשבוע הבא נערך עם תכניות מסודרות להפגה ולפעילויות מרחוק עבור ילדינו. מדובר בימים לא פשוטים עבור כולנו ועיריית אשדוד תהייה שם לתת את המענה הטוב ביותר לכל צורך, לשמור על סולידריות וערבות הדדית. אני מלא בהערכה עצומה על המשמעת העצמית שהציבור האשדודי מפגין וסמוך ובטוח שנתגבר על המשבר ונצא ממנו מחוזקים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך