הפסד סיום. ירושלים גברה 1:2 על אשדוד במחזור סיום הליגה הרגילה משער בתוספת הזמן

הפסד צורב לאשדוד. אורי מגבו כבש בתוספת הזמן שער ניצחון לבית"ר ירושלים. אשדוד הייתה שווה לבית"ר ירושלים מהצמרת. היא תשחק בפלייאוף התחתון. ההפסד הכואב הזה נותן לה הרבה חומר למחשבה עד כמה היא יכולה הייתה העונה להשיג יותר. שער חוקי נפסל לאשדוד.
ניסון אחד וכיבוש. השער של עטר במחצית הראשונה לשער אשדוד. (צילום: טל אקוקה)

עם הרגשה שהיא יכולה הייתה לעשות יותר מפלייאוף תחתון יצאה מ.ס אשדוד למשחק האחרון בליגה הסדירה, מול בית"ר ירושלים ב'טוטו טרנר' בבאר שבע, בגלל הרדיוס של ירושלים. המשחק הזה אולי סיכם את העונה הזו של אשדוד, היא לא נפלה מירושלים, אבל סיימה עם אפס נקודות. היא נוצחה 1:2 עם שער בתוספת הזמן של ירושלים. שוב כמעט, בפעם המי יודע כמה העונה.  אשדוד הוכיחה שהיא יכולה לעמוד העונה מול כל קבוצה כולל מול קבוצות צמרת דוגמאת בית"ר ירושלים והסבירה אולי למה היא בפלייאוף התחתון.

כבר בדקה ה-7 בית"ר ירושלים עלתה ליתרון משער מדהים. עידן ורד הגביה כדור מצד ימין ואלירן עטר המשיך בוואלה מהאוויר בחצי כגובה לרשת של משפתי 0:1 לירושלים. שער נהדר שהסתבר אח"כ כהתקפה היחידה כמעט שלה ליד שער אשדוד.

יכלו להשיג יותר מפלייאוף תחתון. מ.ס אשדוד.

מ.ס אשדוד מצידה לא ויתרה על המשחק ולחצה להשוות. בדקה ה-24 היא חזרה למשחק. שלומי אזולאי הגביה כדור לרחבת בית"ר, הבלם אוואני השתלט על הכדור, בעט לעבר שער ירושלים, הכדור פגע בדרך בורדאסקה מירושלים, ואשדוד עלתה על לוח התוצאות 1:1. אבל זה היה רק לכמה דקות כי השופט שלומי בן אברהם פסל את השער על נבדל שלא היה של דין דוד לאחר צפייה ב-VAR. החלטה מעוררת מחלוקת.

אשדוד לא ויתרה ובדקה ה-38 זה נראה בכל זאת הולך לשיווין. שלומי אזולאי שוב בכדור נהדר השאיר את שגיב יחזקאל מול איתמר ניצן שוער ירושלים. יחזקאל בעט חזק, אבל הכדור פגע בקורה וניתז לחוץ. אשדוד לחצה על בית"ר במחצית הזו עם 6 ניסיונות כיבוש מול שני ניסיונות שאחד מהם שצלח של ירושלים. היא  ירדה למחצית עם 0:1 מינוס, אבל בהחלט הייתה רואיה לשיווין, במיוחד שכבשה אותו והוא נפסל.

מחצית ראשונה טובה של שחקניו. בן שמעון.

אבל במחצית השנייה אשדוד כבר עלתה על לוח התוצאות מבלי שתרד. דין דוד (51) קיבל כדור על סף הרחבה של ירושלים, הוא הרים ראש ולשח מ-16 מטרים כדור מסובב לרשת של ירושלים – 1:1. ירושלים רצתה להשיג הכרעה. ממן (66) בעט כדור חזק ורועי משפתי היה שם להדוף. אבל גם אשדוד הייתה במשחק, היא הרגישה שהיא יכולה להכריע את המשחק הזה. אלאבי עוד הספיק (87) לבעוט כדור מתוחכם למשקוף של ירושלים ולהחמיץ ניצחון. אבל בכדורגל מי שלא כובש סופג. אשדוד בהתקפה בתוספת זמן הצליחה לכבוש מנגיחה של אורי מגבו – 1:2. לירושלים.

 

מ.ס אשדוד: משפתי, מושל, אוואני, ברדע, גיל כהן, אבו עקל (כנעאן, 53), גורדנה, אזולאי (אריאס, 66), אלאבי, יחזקאל, דוד (מרין, 73).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך