הישגים לקבוצת הנשים והגברים של מכבי AOV אשדוד בכדורעף

קבוצת הנשים של מכבי AOV אשדוד ניצחה את מכבי חדרה החזקה עלתה למקום השלישי והחליפה איתה מיקומים בטבלה. קבוצת הגברים של מכביAOV אשדוד תתמודד מול הפועל כפ"ס בפליאוף. הקבוצה צפויה להגיש תלונה לאיגוד על תקרית מכוערת מצד שחקנה הקנדי של עכו/מטה אשר.
קבוצת הנשים של AOV אשדוד בכדורעף.

קבוצות הנשים והגברים של מכבי AOV אשדוד בכדורעף ממשיכים להצליח.

קבוצת הגברים של מכבי AOV אשדוד סיימה את העונה הסדירה בהפסד צפוי לאלופה הבלתי מנוצחת, הפועל מטה אשר-עכו, שלא שינה את המיקום בטבלה. הקבוצה מאשדוד הרוויחה את המקום השביעי בפלייאוף הודות לשני ניצחונות רצופים קודמים, על מ.ס עיילבון והפועל עירוני קרית אתא. המיקום השביעי מזמן מפגש בפליאוף מול הפועל כפר סבא. כזכור, בהתמודדות האחרונה של שתי הקבוצות לפני כחודש וחצי, מתחה אשדוד את כפר סבא למערכה חמישית.

המשחק מול האלופה מטה אשר-עכו, שהתקיים אמש (22.2) היה רווי ביצרים, כאשר הקבוצה מהצפון התלוננה פעם אחר פעם על השיפוט, אולם השיא היה באיבוד העשתונות של שחקנה הקנדי של הקבוצה, טיילור האנט, שכנראה מאס בעידוד הבלתי פוסק של אוהדי מכבי AOV אשדוד ובנגיעה השנייה בכדור לאחר הסרב (מכת הפתיחה), הכה את הכדור בחוזקה לעבר הקהל וכמעט ופגע באחד הילדים שישבו ביציע. הקבוצה האשדודית התלוננה בפני השופט והעניינים אף התלהטו עד לכדי עימות בין השחקן לקפטן הקבוצה מאשדוד, ליאור לוק, דבר שעלה לשניהם בכרטיס אדום. בקבוצה שלפו כעת את האקט המכוער ממצלמת הוידאו שהוצבה באולם וצפויים להגיש תלונה באיגוד. אחד ממנהלי המועדון, אורי שפירא, אמר: "דווקא כמי שגדל במועדון של מטה אשר-עכו, אני מאוכזב מההתנהגות המבישה של השחקן והמועדון. התנהלות בניגוד לרוח הספורט. ההתנהגות האלימה הזו חריגה ביותר והכתה בתדהמה את האוהדים שלא רגילים להתנהגות משחקן מקצועי. יש להם אומנם הרבה הישגים אבל מצד שני, ירידה בהיבט הערכי".

מקום 7 ופלייאןף. קבוצת הגברים.

אצל הנשים הן כבר במקום השלישי. מכבי חיפה, מכבי רעננה או אולי ק.ק. תל אביב? כל הקבוצות הוותיקות האלו בליגת העל בכדורעף נשים מדורגות היום מתחת לעולה החדשה – מכבי AOV אשדוד שתסיים את העונה הסדירה במקום השלישי, מעל לכל הציפיות והתחזיות.

את ההישג האדיר הזה משיגה הקבוצה מאשדוד הודות לרצף של חמישה ניצחונות. המשחק שהתקיים הערב (23.2), הפגיש אותה, רגע לפני קו הסיום בעונה הסדירה, מול מכבי חדרה החזקה במאבק ראש בראש על המקום השלישי. הניצחון 3-0 היה משכנע כאשר השחקניות מאשדוד הובילו בכל מערכה עד לסיום. לנה שיינין שמציגה כושר שיא במשחקים האחרונים, בלטה מעל כולן עם 22 נקודות כאשר דרלין רמדין הוסיפה 10 נקודות. המשחק האחרון של העונה הסדירה, שיהיה לפרוטוקול, יהיה מול מכבי בנות נצרת המדורגת בתחתית הטבלה. מאמן הקבוצה, אורי שפירא, אמר: "לקח לנו קצת זמן להיכנס למשחק במערכה הראשונה, ההתלהבות של חדרה והאווירה של האולם המלא השפיעו אבל לשמחתי הצלחנו להתעלות ולנצח. שתי המערכות הבאות כבר היו יותר קלות. זה היה משחק חשוב, הוכחנו לעצמנו שכשעובדים נכון, נראים טוב והמומנטום חיובי. אני רוצה לציין את לנה שיינין שבלטה בהתקפה והייתה בלתי ניתנת לעצירה, כמו בכל התקופה אחרונה".

לנה שיינין אמרה בסיום המשחק: "אני שמחה שאני יכולה לעזור לקבוצה ומרוצה מהיכולת האישית. זו לא הצלחה רק שלי, יש הרבה עבודה של בנות אחרות לפני שאני צריכה לסיים את הכדור בהתקפה. אני מחכה בקוצר רוח להמשך העונה ומקווה שנמשיך להתקדם ולנצח".

בשבוע הבא יחלו משחקי הגביע, כאשר במשחק הראשון (1.3.20) תארח אשדוד את ק.ק. תל אביב. בחודש הבא יחל הפליאוף כאשר מכבי AOV אשדוד תחל את הסדרה בבית מול מכבי XT חיפה או ק.ק. תל אביב, זהות המתמודדת תוכרע במחזור האחרון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך