הותר לפרסום שמו של האופנוען האשדודי שנהרג בתאונה הקשה הלילה

ולנטין לוג'קין תושב אשדוד בן ה- 34 הוא ההרוג בתאונת האופנוע המזעזעת שהתרחשה הלילה בכביש 4 סמוך מאוד לאשדוד
צילום: באדיבות המשפחה

תאונה קשה התרחשה הלילה בכביש 4 על צומת הישוב שדה עוזיהו סמוך לכניסה הדרומית לעיר אשדוד, בתאונה נהרג ולנטין לוג'קין בן 34 תושב העיר אשדוד, לכוחות ההצלה שהגיעו לזירה לא נותר מלבד לקבוע את מותו האכזרי.

ולנטין תושב אשדוד, היה מטפס מקצועי, שהפך את התחביב לעבודה, ועסק בסנפלינג בבניינים בגובה רב. "הוא היה איש מדהים, חבר ילדות שאהבתי מאוד, גורל אכזר" מספר לנו חברו מייק ויצמן. בדף הפייסבוק של ולנטיין מפורסמות תמונות מעבודתו המקצועית ומשירות המילואים הקרבי אותו עשה עד לפני מס' שבועות.

כזכור, הלילה בשעה 02:55 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש, על אופנוע שככה"נ החליק ונפגע מרכב, בכביש 4 דרומית לצומת שדה עוזיהו, בנתיב לכיוון אשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א, דיווחו על גבר כבן 34 ללא סימני חיים וקבעו את מותו.

פאראמדיק מד"א יקי אטרקצי סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו במרכז הכביש רכב ואופנוע, ובסמוך שכב על הכביש גבר כבן 34 מחוסר הכרה, עם פגיעה רב מערכתית. הוא היה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות , ולצערנו בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. נהג הרכב, גבר כבן 30 לא נזקק לטיפול".

הלוויתו תתקיים היום בשעה 13:00 בבית העלמין באשדוד – יהי זכרו ברוך

צילום: מתוך הפייסבוק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך