פרסום ראשון: העבריין האשדודי המוכר יניב חובה נעצר בחשד למעורבות באירועים פליליים חמורים

בשבוע האחרון נרשמו כמה אירועים פליליים לא שגרתיים באשדוד, כולל שני מקרי ירי שכוונו לבכירים בעולם הפשע בעיר. בלשי ימ"ר לכיש ביצעו פעולות חקירה מקיפות, ועצרו את חובה הנחשב לדמות עבריינית בולטת בעיר. מעצרו הוארך עד יום ראשון הקרוב

בימ"ר לכיש לא אהבו בלשון המעטה את ההידרדרות שנרשמה בשבוע האחרון בעולם הפלילי באשדוד. מדובר בסדרת אירועים חמורים, בהן "מככבים" כמה עבריינים מוכרים בעיר. במקרה אחד מדובר בירי לעבר רכב חולף שלמרבה המזל הסתיים ללא פציעות. במקרה השני שוב היו יריות באזור מרכזי באשדוד, ובמקרה הזה מאבטח של עבריין מוכר נפצע באורח בינוני עד קשה ופונה לבית החולים אסותא בעיר.

בלשי ימ"ר לכיש פעלו בכמה מישורים כדי למצוא קצה חוט לפענוח האירועים הללו, וכבר בתחילת החקירה שמו של העבריין יניב חובה, עלה הן במישור המודיעיני והן בחשד שהיה מעורב באופן ישיר לכאורה בחלק מהאירועים.

חובה נחשב כאמור לדמות עבריינית בולטת, ובשנים האחרונות הצליח לבסס את מעמדו יחד עם אחיו אלירן חובה, כדמויות משמעותיות בעולם הפלילי. כזכור, יניב חובה היה מעורב בעבר במקרה של ירי באזור רובע ו', ואף נעצר בפרשה זו.

במשטרה חושדים כי חובה קשור בצורה כזו או אחרת לסדרת האירועים הפליליים האחרונה, והביאו אותו להארכת מעצר בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע. חובה שמר על זכות השתיקה לאורך כל שלבי החקירה. בית המשפט האריך את מעצרו בחמישה ימים, לאחר שהשופט התרשם כי קיימת תשתית ראייתית לחשדות נגדו. עו"ד נס בן נתן, המייצג את חובה, טען בדיון המשפטי כי מרשו מכחיש כל קשר לאירועים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך