בוקר טוב אליהו. ניצחון לאחר תשעה הפסדים למכבי אשדוד. ליאור אליהו הצטיין

מכבי אשדוד רצה 1:16 בתחילת הרבע הרביעי וקטעה רצף של תשעה הפסדים, 88:97 על עירוני "חי מוטורס" נס ציונה. כמעט טריפל דאבל לאליהו שהיה מהבולטים בניצחון. מאותת לליגה?
ליאור אליהו. (צילום: לירון מולדובן)

תשעה משחיקם מכבי אשדוד לא ניצחה. תשעה משחקים. כולם כבר סימנו אותה כיורדת. אבל ביום שני, היא חזרה ודווקא בחוץ מול נס ציונה 88:97, כשליאור אליהו היה המצטיין עם 14 נקודות, 14 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. נזכר להתעורר. נזכרו להתעורר. בוקר טוב מכבי אשדוד. בוקר טוב אליהו.

אם תשאלו את מכבי אשדוד, הם היו שמחים לבקר בלב המושבה יותר מפעם או פעמיים בלבד בכל עונה. "הדולפינים", שכבר סומנו כיורדים הבטוחים לליגה הלאומית, רשמו הערב  את ניצחונם השישי ברציפות על עירוני "חי מוטורס" נס ציונה, ואותתו לכל הליגה שהם עדיין כאן ובגדול. אייק אופייבו רשם בכורה מוצלחת של 17 נקודות מהספסל. ביום חמישי הם ינסו להמשיך את המומנטום מול הכתומה מראשל"צ.

בלא מעט משחקים העונה מכבי אשדוד הציגה יכולת מצוינת במחצית הראשונה, אבל שפכה לאגר אחרי ההפסקה. גם הערב היה נדמה שזה התסריט, כאשר נס ציונה הפכה את התוצאה ברבע השלישי, אלא שהפעם החבורה של ברד גרינברג הוכיחה המון אופי ועם עשר דקות (ריצה של 1:16) אחרונות נהדרות קטעה רצף של תשעה הפסדי ליגה. אשדוד התנפלה על ריבאונד ההתקפה, השיגה 32 נקודות מהזדמנות שנייה וקיבלה לא פחות משישה קלעים בדו-ספרתי, בהובלת לה-דונטיי הנטון עם 23.

קלעו מכבי אשדוד: הנטון 23 (4-8 לשלוש, 4-10 לשתיים, 6 אסיסטים), אופייבו 17 (5-11 מהשדה, 6-9 מהקו, 6 ריבאונדים), אליהו (14 ריבאונדים, 8 אסיסטים, 3 חטיפות) וצ'וברביץ' (5-6 מהשדה, 4-4 מהקו, 7 ריבאונדים) 14 כ"א, ג'ונסון 12 (5-12 מהשדה, 6 ריבאונדים), דגלאס 11 (3-6 לשלוש, 6 אסיסטים), בן משה וברנדוויין 3 כ"א. כן שותף: פרואינד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך