רק בן 17 וכבר עם 40,000 עוקבים!

אלון חנין האשדודי סיים בימים אלו את לימודיו בכיתה י''א, בגילו הצעיר הוא כבר אוחז בחשבון אינסטגרם המונה כמעט 40,000 עוקבים. אלון מספר כי רצה להיות דוגמן, אך כשהסוכנויות הידועות סגרו לו את הדלת, החליט לעשות זאת בדרכו ולהיחשף דרך הרשת החברתית
רק בן 17 וכבר עם 40,000 עוקבים!

בעולם הדיגיטלי בו אנו חיים, רוב הילדים אוחזים בכמה חשבונות פעילים ברשתות החברתיות. כולם רוצים להתפרסם, להשיג המוני עוקבים ולהיות "הדבר הבא" ברשת. רבים מבני הנוער מעבירים את רוב שעות הפנאי שלהם מול מסך הסמארטפון הקטן. הם מצטלמים, מרטשים, מעלים ומחכים לתגובות ולייקים שיעלו להם את ותחושת השייכות ואת הביטחון העצמי.

אחד הנערים האשדודים שהצליחו לעשות את זה הוא אלון חנין (alonhaan) בן ה-17 האוחז נכון לכתיבת שורות אלו חשבון אינסטגרם עם כמעט 40,000 עוקבים, שמחכים לקבל ממנו עדכונים שוטפים בכל יום מחדש.

הוא לומד במקיף ז' ועולה לכיתה י"ב, אוהב לבלות הרבה בברים, בחוף הים ולטייל בארץ ובעולם עם משפחה וחברים. שוחחתי איתו על מנת להבין אם וכיצד מספר כה גבוה של עוקבים בעולם הוירטואלי עשוי לשנות אותך גם בעולם האמיתי.

אלון, איך הכל התחיל?
"כבר מהילדות מאוד רציתי להיות דוגמן, ניסיתי ללכת להמון סוכנויות וזה לא צלח עם אף אחת מהן. הן ניסו לנצל אותי בכסף או שפשוט לא רצו לקחת אותי תחת חסותם ולקדם אותי כפי שרציתי. הסביבה הקרובה שלי תמיד אמרה לי שהתחום מתאים לי, אבל מהסוכנויות לא קיבלתי את הפידבק לזה. בגיל 13 התחלתי להצטלם בעצמי והלכתי לצלמים שונים כדי שיעשו לי בוקים, פתחתי אינסטגרם והתחלתי להעלות תמונות".

ואיך הגעת למספר כזה של עוקבים?
"בתור התחלה רק החברים והמשפחה שלי נחשפו לתמונות שהעליתי, ומשם זה התחיל להתגלגל מפה לאוזן. התחלתי להגיע לעוקבים רבים נוספים מערים שונות, קרובות ורחוקות מאשדוד".

אתה מקבל תגובות ברחוב?
"כן, וזה מפתיע וכיף בכל פעם מחדש. אנשים מזהים אותי מהתמונות שאני מעלה".

כמה אתה מכור לעניין? אתה פעיל ברשתות חברתיות נוספות?
"לא, אני רק באינסטגרם כדי לא להיחשף יותר מדי. אני נכנס פעמיים-שלוש ביום אז לא נראה לי שאפשר להגדיר אותי כמכור ביחס לאחרים".

ידועני רשת אחרים עושים מזה כסף, גם אתה התחלת ליהנות מפירות החשיפה?
"לבינתיים זה לא קרה ואני גם לא רוצה שזה יקרה. אני חושב שהאינסטגרם הוא מקום אישי שלי להעלאת תמונות ולא לפרסומות".

תן לנו טיפים, יש שעות מסוימות להעלאה? איזה סוג תמונות עובד הכי טוב?
"התמונות שעובדות הכי חזק הן תמונות מקצועיות של צלם, ואני מעלה בכל שעה שבא לי ולא מתייחס לשעות הרייטינג שמדברים עליהן".

אתה מרגיש שבעקבות ההצלחה שלך יש סביבך קנאה?
"החברים והמשפחה שלי מאוד מפרגנים. בהתחלה ההורים שלי חשבו שגבר אמור להתעסק בביזנס ולא בתמונות, אבל הם אף פעם לא שללו את זה. מאנשים מסוימים מבחוץ אני מרגיש שהם שוללים, מזלזלים ומקנאים בי".

ומה אתה חושב שזה עשה לביטחון העצמי שלך?
"אני בטוח שזה מעלה אותו אבל אני משתדל להישאר כפי שתמיד הייתי ולא להשתנות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך