התוכנית החברתית של בן שמעון

במ.ס אשדוד יש תוכנית חברתית ולא רק מקצועית לעונה הבאה. להביא שחקנים עם מתן דגש על אישיות השחקן ולא רק על הפרמטרים המקצועיים ברזומה שלו. המאמן רן בן שמעון מעוניין ליצור תלכיד של שחקנים שהפן האנושי שלהם לא פחות מהמקצועי
בן שמעון יוצא לאימון
בן שמעון יוצא לאימון (צילום: TOTO FOTOׂ

למאמן רן בן שמעון יש מדיניות מוצהרת  להחתים רק שחקנים אשר עומדים בקריטריונים לא רק המקצועיים אל גם באישיותם. על זה אין לו כוונה להתפשר והוא אמר את זה גם לאנשי הקבוצה וגם מציב את הקריטריון הזה בכל העלאת שם עתידי להגיע לקבוצה.

בן שמעון אמר בין היתר לראשי הקבוצה בשיחות סגורות כי הוא רוצה לשים דגש על בניית תלכיד ולעזור למועדון לבנות קבוצה חזקה ולא רק כישרונית. לצד טיפוח כישרונות וקידום שחקנים, בן שמעון  רוצה לשנות  משהו ב DNA של המועדון ולהפוך את המקום להישגי יותר מבחינתו. בן שמעון שלמד את הקבוצה במשך כל תום העונה האחרונה כבר ידע לאחר מספר משחקים מה רוצה בעונה הבאה. אגב חלק גדול בתפיסת הפן האישיותי יש ליועץ המנטאלי, אלעד אשכנזי, שהצליח בתקופה קצרה עם מספר שחקנים ועכשיו יעשה זאת מפתיחת העונה. לפן המנטאלי ובמיוחד בקבוצה צעיריה כמו מ.ס אשדוד יש חלק מאוד חשוב. לכן המאמן עובד איתו כבר שנים רבות. מבחינתו הוא פרטנר חשוב לדרך.

בן שמעון רוצה חדר הלבשה לפי תפיסתו. (צילום: מנהלת הליגות בכדורגל. לשמות המופיעים אין קשר לכתבה)

הדבר בא לידי ביטוי בשמות שעלו בעיתונות כאילו מועמדים, יעקב בריהון מבית,ר ירושלים ובן רייכרט מהפועל ת"א, שנשרה ללאומית. הסיכוי ששחקן כמו בריהון היה מגיע לאשדוד ולא רייכרט הוא גדול יותר. בריהון עונה בדיוק לקריטריונים שהציב בן שמעון, שחקן עם מינימום אגו ומקסימום משמעת. שחקנים כאלה בן שמעון רוצה בקבוצה וכאלה יגיעו. אחת הסיבות שמ.ס אשדוד נשארה בליגה הוא חדר ההלבשה שלה. כשקבוצות אחרות במצבה של אשדוד (פתחה גרוע את הליגה עם 2 נקודות מתוך 15) החלו בחדר ההלבשה לריב, באשדוד היה שקט יחסי. בן שמעון רוצה ובצדק לבנות חדר הלבשה לפי הקו שלו. אם זה יקרה כל השחקנים שיגיעו יהיו לא רק עם יכולות , אלא בעיקר עם אישיות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך