תלמידי כיתת מופ"ת של "עילית שובו" זכו להישגים מרשימים בפיזיקה

בבית הספר "עילית שובו" מתחילים ללמד כבר בכיתה א' את מקצועות "משולש הזהב", הלא הם מתמטיקה, אנגלית ופיזיקה, כאשר מגיעים הלומדים המצטיינים לחטיבת הביניים במקום, הם משתלבים בכיתת מופ"ת. השבוע התבשרה מנהלת "עילית שובו", מלכי שיינין, כי תלמידי כיתת ז' במסלול מופ"ת, הגיעו להישגים מרשימים במבחן המשווה הארצי בפיזיקה
תלמידי כיתת מופ"ת של "עילית שובו" זכו להישגים מרשימים בפיזיקה

בית הספר "עילית שובו" הממוקם למרגלות גבעת יונה ברחוב הראשונים פינת ז׳בוטינסקי מציג מודל למצוינות רב תחומית, חברתית ולימודית. בשנים האחרונות השתדרג בית הספר מבחינת העשרת תוכניות הלימודים, ואף החל להפעיל כיתת מופ"ת, השמה דגש על לימודי מתמטיקה, פיזיקה ותרבות. מדובר במסלול לימודים מבוקש מאוד בקרב תלמידי אשדוד.

השבוע התבשרה מנהלת "עילית שובו", מלכי שיינין, כי תלמידי כיתה ז' במסלול מופ"ת הגיעו להישגים מרשימים במבחן המשווה ארצי שנערך בפיזיקה. הממוצע הכיתתי עומד על 84. זויה, המורה לפיזיקה, מספרת לעיתון "המגזין" כי תלמידי מופ"ת בכיתה ז' לומדים פיזיקה במשך שלוש שעות בשבוע. בנוסף, תכנית מופ"ת מעלה חומרי למידה לאתר המיועד למורים ולתמידים, והילדים נהנים מחיזוק וחזרה על הנלמד בכיתה. גם המורים בתכנית עוברים מידי שבועיים השתלמויות מיוחדות במרכז הארצי של תכנית מופ"ת, ומקנים את הנלמד לתלמידים. בסוף השנה, יצאו ההורים והתלמידים ליום שיא בפארק קרסו למדע בבאר שבע.

בימים אלה אנו מתקרבים לסיום שנת הלימודים, והורים רבים מתלבטים לגבי המוסד החינוכי המתאים לילדם. בית הספר "עילית שובו" מפעיל כיתות גן, טרום חובה וחובה, כיתות בתי ספר יסודי א'-ו' ושכבות ז'-ח' של חטיבת הביניים בדגש על אווירה חינוכית וערכית על פי מורשת ישראל תוך שמירה על כבוד ומשמעת ורמת לימודים גבוהה. זהו בית ספר על –אזורי, ומגיעים אליו תלמידים מרחבי אשדוד וגם מגן יבנה. יש הסעות, כמובן.

"'עילית שובו' הוא בית ספר איכותי ומוביל על בסיס קשר למסורת ישראל ומצוינות בליבה", אומרת מנהלת בית הספר מלכי שיינין, "אנו נותנים פלטפורמה לכל ילד בתחום הלימודי, הרגשי והחברתי, ונמשיך לפתוח לתלמידינו חלון הזדמנויות, ולגדל תלמידים מחונכים ומצטיינים. בית הספר שואף לקידום המצוינות בקרב התלמידים תוך החינוך לכבוד הזולת, לערכים ולמסורת. יש כאן יחס אישי, אני מכירה כל תלמיד, והצוות חינוכי הוא מהשורה הראשונה. המורות שלי משקיעות את מרצן, ובעלות רצון לקדם כל תלמיד למקסימום מבחינה רגשית, לימודית וחינוכית".

בבית הספר מופעלות תכניות רבות שמטרתן להביא את הילדים להישגים בתחום המדעים, הטכנולוגיה והשפה. אחת מהן היא "מצוינות 2000", תכנית חינוכית ייחודית המופעלת על ידי המרכז הישראלי למצוינות בשיתוף משרד החינוך. מקצוע הפיזיקה נלמד כבר מכיתה א', מהווה יחידה נפרדת מהמקצועות המדעיים, ותלמידי "עילית שובו" לומדים פיזיקה ברמה הנמצאת מעל לדרישות משרד החינוך. לצד ספרייה דיגיטלית והעשרת הקריאה בשפה העברית, לומדים גם אנגלית החל מכיתה א', תוך מתן דגש על פיתוח אוצר מילים המקנה ביטחון באנגלית מדוברת. בזכות ההישגים ולימודי ההעשרה למימוש הפוטנציאל המקסימלי של כל תלמיד, אושר ל"עילית שובו" לפתוח כיתת מופ"ת. לצד הדגש על מצוינות בלימודים, אי אפשר להתעלם מאחד השיעורים החשובים המועברים בבית הספר, והוא חינוך פיננסי. תכנית הלימודים מקנה לתלמידים כלים להתנהגות כלכלית אחראית, ומכינה אותם לקראת העתיד כאנשים עצמאים העומדים ברשות עצמם.

"ב'עילית שובו' רואים בחינוך יעד ראשוני במעלה", מסכמת מלכי", מתקיימים שיעורי מסורת להכרת המורשת היהודית, מחנכים לכבד הורים ומבוגרים, מחנכים ליחסי חברה חיוביים בין התלמידים, תוך הקפדה על התנהגות הולמת ושמירה על בטחונם של התלמידים. ברמת הקניית התכנים מדובר בשילוב של למידה מתוקשבת והצבת מיומנויות מתוקשבות בקדמת הלמידה, תוך יישום מלא בשיעורים השונים, ותוספת שעות משמעותית במקצועות הליבה מעבר לדרישות משרד החינוך. למידה בקבוצות קטנות, עד 25 תלמידים בקבוצה, תוך מתן יחס אישי וקידום אינדיבידואלי לכל תלמיד. בבית הספר פועלות מגוון תכניות מצוינות ומופ"ת, פרויקטים לימודיים, עבודות חקר וסיורים לימודיים בנושאים לימודיים שונים. חדר מחשבים מתקדם עם מיטב התוכנות העדכניות. חדר מעבדה מאובזר וחדיש, לשירות התלמידים בשיעורי המדעים. חדר ספריה עשיר ונוח, עם מיטב ספרי הקריאה והעיון. שיעורי העשרה- שחמט, אומנות ויצירה ברמה מקצועית. אם אתם רוצים לראות את ילדיכם בטוחים בעצמם, מציבים מטרות וכובשים יעדים בעלי עצמה, 'עילית שובו' זה בית הספר עבורם". הרישום נעשה במשרדי בתי הספר, הקבלה מותנית בראיון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך