הגשמה – הדרך לשלמות

האם אתם מחפשים משמעות בעשייה שלכם? האם הרגשתם אי פעם ריקנות זמן קצר אחרי שהשגתם מטרה אשר אינה נכונה לכם? איך היו משתנים חייכם אם הייתם יודעים שיש לכם יעוד?
כותבת באשדוד אונליין

האם אתם מחפשים משמעות בעשייה שלכם? האם הרגשתם אי פעם ריקנות זמן קצר אחרי שהשגתם מטרה אשר אינה נכונה לכם? איך היו משתנים חייכם אם הייתם יודעים שיש לכם יעוד? הייעוד הוא הביטוי של מי שאנחנו ומה שבאנו לעשות בעולם הזה. מי מאיתנו שנאחז רק במה שקיים וחושש משינויים, ודאי מפספס את מה שנועד בשבילו. הוא גם מיצוי הפוטנציאל הקיים בנו בתחום הרגשי והמחשבתי. יעוד נותן ביטוי בעבודה, בקשרים עם בני זוג או חברים, בזמן הפנוי שלנו ובעונג החיים.

הגשמה עצמית מהי? זוהי הנטייה המולדת של האדם לפתח את כל יכולותיו, כישוריו והפוטנציאל הטמון בו במטרה להיות העצמי הטוב ביותר שטבעו המולד מאפשר לו. הנטייה למימוש עצמי היא מולדת, גם אם האופן בו היא מתפתחת ומנוצלת תלוי באדם עצמו ובסביבתו. הגשמה עצמית היא מצב שניתן לכנותו "אידיאלי", מצב בו האדם שבע רצון לחלוטין ממצבו וחש תחושה עמוקה של מלאות. כולנו נתקלים בחיינו במצבים של מתח, חוסר שקט, אי נוחות ואי שביעות רצון מעצמנו או מצורת חיינו. כולנו גם מבינים שלא מציאותי לצפות מהחיים שיהיו תמיד נעימים ושלווים. יחד עם זאת, תחושה מתמדת וקבועה של אי סיפוק וחוסר שביעות רצון בעבודה, בזוגיות, בהורות וכו'… בהחלט מאותתת על כך שמשהו לא בסדר ושצריך לחפש מוצא ושינוי. אי שקט מתמיד מאותת על כך שיש כנראה חלק כלשהו בנו שאינו בא לידי ביטוי, משהו ב"עצמי", בנשמה, שקורא להגשמה, ושיש לאתר אותו ולטפל בו. לא אחת אנו נמצאים בצומת שבה הבחירה קשה לנו, אנו לא יודעים מה נכון לנו ואיך כדאי להמשיך הלאה. לא אחת חיי היומיום שלנו ומציאות החיים הטובענית שאנו נשאבים אליה מכבידה עלינו ויוצרת חיפוש אחר השקט.

תהליכי הגשמה עצמית מצריכים עבודה פנימית, מוכנות לחוות את העצמי ממקום אחר. הבחירה בהגשמה עצמית היא למעשה הבחירה לקחת אחריות, לקבל שליטה על עצמכם ועל הפעולות שלכם בהווה ובעתיד. אני כמטפלת ונומרולוגית יכולה לתת לכם את הכלים הדרושים על מנת למצוא את האושר הטמון בכם. כמן כן אוכל לעזור לכם למנף את חייכם קדימה. תוכלו בהדרכה נכונה להתחבר לפוטנציאל וליכולות המולדות ולא תמיד ממומשות, יחד נוכל לגלות את הגורמים המעכבים בחייכם ולמצוא פתרון לכך, בכדי שיהיה לכם את הכלים לעלות על דרך של צמיחה, הגשמה והצלחה. בדרך זו תוכלו להזרים אנרגיה חיובית של שמחה פנימית, אמונה שלמה, שלווה, והארה עוצמתית, להשאיר את העבר מאחור, לקחת ממנו רק את התובנות החיוביות. היות ואידיאל קיים רק באגדות, נשאר לנו לנסות להגיע למצב אוטופי זה. יש לזכור שאני יכולה לעזור וכן לשנן את המשפט הבא: לעולם לא מאוחר מדי להיות מי שיכולת להיות…

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com
אדית סולטן
נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית
נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך