מסיימים עונה מול מכבי ת"א

מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, תסיים את העונה בליגת העל בכדורסל במשחק מעניין מול מכבי ת"א (20.40, "הקרייה"). לאשדוד שתסיים את העונה במקום ה-11 המשחק כבר לא ישנה, אבל למכבי ת"א הוא חשוב לדירוג סופי לקראת הפלייאוף.
בדרך לסל
מהעונה הבאה ברקע יהיו נשים בחינם...

קבוצת הכדורסל של מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, לא יכולה הייתה לבקש משחק טוב מזה לסיים איתו את העונה. משחק מול מכבי ת"א, ביום שני (20.40, "הקרייה").

מכבי ת"א היא תמיד קבוצה שלשחק נגדה זו חוויה אם מבחינת הקבוצה ואם העניין שהיא מסבה לאוהדים הקבוצה. אבל הפעם, כשאשדוד סיימה את העונה מבחינתה והיא תישאר במקום ה-11 אם תנצח או תפסיד, המשחק הזה במחזור האחרון שלה עונה, נותן לה עוד "דרייב", לסיים עונה בצורה מוצלחת.

למכבי ת"א, המשחק מאוד חשוב. מכבי ת"א לא רוצה להפסיד ולהסתכן באיבוד המקום השלישי. גם עוד הפסד, לאחר ההספד האחרון בבית, החמישי ברציפות בבית לגלבוע/גליל, רק יוסיף לחץ לקבוצה. לכן היא תרצה לנצח.

באשדוד יירשם ככל הנראה גם מריו ליטל במשחק הזה ולא פרסטון נואלס המחלים מפציעה. כמו שזה נראה יהיה זה משחקו האחרון של הזר ליטל בקבוצה, כי נראה ששני הצדדים מעוניינים לסיים את ההתקשרות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך