שביעית בפלייאוף עם הפסד שישי ברציפות

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד אומנם עלתה לפלייאוף העליון, אבל סיימה שביעית לאחר הפסד שישי ברציפות, הפעם 28:22 לחולון. המשמעות. אשדוד תפגוש בפלייאוף את מכבי ראשל"צ הקשה מהמקום השני.
שביעית בפלייאוף עם הפסד שישי ברציפות

זה היה משחק שאסור להפסיד בו. שתי הקבוצות ידעו. אף אחת מהן לא רצתה את מכבי ראשל"צ בשלב הפלייאוף העליון (רבע גמר יד).

קבוצת הכדוריד הפועל אשדוד סיימה את העונה הסדירה בהפסד למ.כ חולון 28-22, בחוץ. חולון השישית אירחה את אשדוד השביעית. המשמעות הייתה פשוטה. המנצחת תפגוש את רמה"ש, השלישית בשלב הפלייאוף (1-8) ואילו המפסידה את מכבי ראשל"צ השנייה בטבלה, קבוצה קשה בהרבה.

משמעות ההפסד הוא שהפועל אשדוד שביעית השביעי ולמפגש קשה מאוד מול מכבי ראשל״צ ברבע גמר ליגת ווינר. אבל זה היה כבר הספדה השישי ברציפות וקשה לראות איך היא עוברת את ראשל"צ ועוד עם יתרון הביתיות לראשל"צ.

הרבה אין מה לספר על המשחק שהיה אחד החלשים שראינו העונה מצד שתי הקבוצות עם איבודי כדור רבים, הגנות חלשות והתקפות מבולבלות, אבל חולון פשוט טעתה פחות ולבסוף ניצחה את המשחק.

הסיכום שייך לאנשי אשדוד: "סדרת הפלייאוף תיפתח ביום שישי הבא בבית מכבי והמשימה נראית קשה מאוד אך שאין ציפיות אפשר רק להפתיע ואנחנו בהחלט נקווה להפתעה".

הבקיעו לזכות אשדוד: קריבוקאפיץ – 7 שערים, יוסי ביטרמן וברק עמר  ארבעה שערים כ״א, בר מסורי עם שלושה שערים, ישראל ביטרמן עם שני שערים, טיאומר דודר ודדי פרץ עם שער אחד כ״א.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך