פעם נוספת: יו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן שוב זכה ב"פרס השר 2016"

המועצה הדתית באשדוד ממשיכה במסורת, וזכתה לקבל את פרס השר לשירותי דת לשנת 2016. "קבלת הפרס בזכות עבודתם המסורה של חברי ועובדי המועצה בשירותם לתושב", אמר יו"ר המועצה הרב עובדיה דהן
פעם נוספת: יו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן שוב זכה ב"פרס השר 2016"

מעמד נכבד התקיים בטקס פרס השר 2016, שהתקיים במלון "סיטי טוואר" ברמת גן במעמד רבנים חשובים, ראשי ערים וסגנים, השר לשירותי דת דוד אזולאי, המנכ"ל עו"ד עודד פלוס וכל צוות המשרד, וכן ראשי המועצות הדתיות מרחבי הארץ. המועצות הדתיות המצטיינות נבחרו על ידי וועדה, שכללה את מנכ"ל המשרד לשירותי דת עו"ד עודד פלוס, נציג החשבות, נציגת הלשכה המשפטית, נציג אגף הסדרה פיקוח ובקרה ונציג השר.

המועצות נבחנו על פי מדדים מקצועיים של מנהל תקין, התייעלות, איזון תקציבי ותרבות תורנית ועוד. המועצות הדתיות הזוכות נחלקו לקטגוריות על פי גודלן היחסי.

את המעמד פתח הרב ישראל מאיר לאו, רבה של תל אביב יפו, שבירך את השר הרב דוד אזולאי, על הרעיון להעניק את הפרס והכרת התודה לאותם אלו ראשי המועצות הדתית, אשר בתפקידם עמלים ומשתדלים למען הציבור הרחב ביום יום. הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית באשדוד, נקרא לבוא לדוכן הנואמים לאות כבוד והערכה על מועצה מצטיינת ולקבל את גביע פרס השר 2016 הזוכה, וכן תעודת הוקרה הערכה. את ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ייצג בטקס גזבר העירייה, עודד לוי.

את המשא המרכזי בטקס נשא השר לשירותי דת דוד אזולאי, בדבריו בירך את ראשי המועצות והעובדים יחד ש"דוחפים אתגרים שלהם עוד צעד אחד קדימה, העבודה היא קשה, אבל אנו רואים את הסוף, הפירות המתוקים בעשייה המבורכת. אני רוצה לציין בעבודה הנפלאה של אותן מועצות דתיות, כי כל ראש מועצה רואה במועצה הדתית את הבית שלו, ותורם את חלקו ועושה את המיטב והמירב לפעול ולעשות לקדש שם שמיים. תזכרו, המועצות הדתיות הן המזוזה של העיר, בלעדנו אין מזוזה, אין מי שישמור על דלתות ישראל בעיר, לכן כל אחד בתחומו נושא באחריות לתת את שירותי הדת הטובים והיעילים ביותר".

לאחר קבלת הפרס אמר הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית: "חברי המועצה ועובדיה שוקדים כל העת על שיפור השירות לציבור. הזכייה והערכה שקיבלנו זו בעצם השתתפות של כל עובדי המועצה יחד, אשר מתמסרים בכל נפשם לתת שירות ומענה טוב ומעולה לתושב בכל ימות השנה, ועל כך מגיע להם תודה מיוחדת. אין ספק שהדירוג של המועצה הדתית והפרס החשוב מביא כבוד לעירנו אשדוד, ותקוותינו כעת לפעול יחד ולעשות יותר למען התושב בכל המחלקות שבמסגרת המועצה הדתית".

למחרת, הרב דהן התקבל בברכה בלשכותיהם של הרבנים הראשיים הרב חיים פינטו והרב יוסף שיינין, ששיבחו את הרב דהן על שהצליח בעבודת הקודש לקבל שוב ושוב את פרס השר, מה שמביא קידוש שם שמיים לעיר ומה שמחייב אותנו גם בעתיד להמשיך להאיר במתן השירות יותר ויותר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך