"לא היה כלום ולא יהיה כלום": התמיכה האשדודית בראש הממשלה

גבריאל מירל מאשדוד, פעיל ליכוד מרכזי ומייסד פורום "ביחד" בליכוד, מחזק את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואינו חוסך את שבטו וביקורתו אל מול המתנגדים * לצד פרסומי דעותיו הוא עומד לקחת חלק באירוע ההצדעה למשפחת נתניהו שיתקיים בכנס הליכודיאדה באילת בסוף השבוע הבא
"לא היה כלום ולא יהיה כלום": התמיכה האשדודית בראש הממשלה

שבוע לפני הליכודיאדה השנייה באילת ובצל פרשיית ראש הממשלה ונוני מוזס, יוצאים פעילי הליכוד בהבעות תמיכה מגוונות. אחד מהפעילים הבולטים והנמרצים הוא האשדודי מירל גבריאל. היכרותו עם פעילים ונבחרי ציבור והפורום שהקים "ביחד בליכוד" מעניקים לו פלטפורמה להפצת תמיכתו. מירל מעלה כרזות תמיכה לצד פוסטים ביקורתיים. כך למשל כתב: "אני מוחה על כך שהשמאל וחבר מרעיהם האופוזיציונרים לא בוחלים בשום אמצעים על מנת להפיל את השלטון בראשות מר נתניהו. בושה וחרפה שבתוכנו, בתוך עמנו, יושבים אנשים ופוליטיקאים 'לא רק קטנים אלא גמדים'. במקום להתעסק במהות בבעיות המורכבות בארץ בתחומים שונים הם מתעסקים עם איזה סיגר ביבי עישן.

אוי לבושה, אוי לנו כעם, שבתוכנו יושבים כאלו אנשים. זו שערורייה שאין דוגמתה. מקניטים ומשמיצים ראש ממשלה מכהן שנבחר בבחירות דמוקרטיות עד נובמבר 2019 בע"ה, ועוד על איזה ראש ממשלה? שלא היה כזה מקום המדינה. ראש ממשלה שמדיר שינה מעיניו, ראש ממשלה שרואה את טובת המדינה והעם לפני הכול, ראש ממשלה ש-24/7 חושב על האינטרסים הלאומיים של ישראל להציג לפני מדינות העולם, ליחצ"ן, בכל הפרמטרים שהעם סגולה הזה ניחן בהם. לאור כל היתרונות הללו באים ה'גמדים', כגון: גיא פלג, משה נוסבאום, אמנון אברמוביץ', רביב דרוקר, ומשמיצים את ראש הממשלה. מי אלו? מי הם בכלל שיזכירו את ביבי? שיתביישו להם. התקשורת השמאלנית, שלא אינטרסים לאומיים של ישראל מעניינים אותם אלא תאוות בצע כסף וקידום אינטרסים אישיים שלהם. אבל לא יעזור להם כלום, ראש ממשלתנו מר בנימין נתניהו ימשיך לכהן על אפם וחמתם".

בסוף השבוע הבא, בתאריכים 26-28 בינואר, תתקיים הליכודיאדה השנייה, שבה ייערך אירוע תמיכה במשפחת נתניהו. גם כאן, כמובן, מירל ייקח חלק. בנוסף, הוא מתכוון למנף ולהפיץ את החזון והמצע של הפורום שאותו הקים עם חבריו לפני כארבעה חודשים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך