מנהל המשכן לאומנויות הבמה הגיש תלונה במשטרה נגד השחקן רועי אסף

"האירוע ביום חמישי היה חציית קו אדום מבחינתי, לא יעלה על הדעת שהבאים בשערינו יחושו מאוימים"
מהומה בטקס פרסי אופיר באשדוד: השרה רגב נטשה בזעם את האולם בעקבות שיר ערבי

מוטי מלכא מנהל המשכן לאומנויות הבמה בעיר הגיש ביום שישי תלונה במשטרה נגד השחקן רועי אסף, שהתפרץ אמש לבמה עליה נאמה השרה מירי רגב במהלך טקס פרסי אופיר.

"לפני זמן קצר הגשתי בתחנת המשטרה באשדוד תלונה נגד אלו שהפרו את הסדר הציבורי אתמול במשכן לאומנויות במהלך בטקס פרסי אופיר", אמר מוטי מלכא, מנהל המשכן. "האירוע אתמול היה חציית קו אדום מבחינתי כמנהל מוסד תרבות ציבורי".

"מחובתי לדאוג לסדר הציבורי ולשלומם של האורחים ושל אנשי הציבור שמשתתפים באירועים במוסדנו, לא יעלה על הדעת שהבאים בשערינו, ובוודאי שרה בממשלת ישראל, יחושו מאוימים מצד אחרים במהלך אירוע אצלנו", הוסיף מלכא. לדבריו, הוא הביא מחוקרי המשטרה כי "העניין ייחקר ביסודיות". אסף עצמו טרם זומן לחקירה.

כזכור, ביום חמישי האחרון נאמה שרת התרבות לקראת סיום טקס פרסי אופיר לשנת 2016, ועוררה סערה רבה בקרב היושבים בקהל לאחר שעזבה את הטקס בזמן שבוצע שירו של המשורר הפלסטיני מחמוד דרוויש. "דווקא להתחלה של השיר 'תרשום אני ערבי' של דרוויש אני יכולה להסכים. יש זהות ערבית ואני לא רוצה למחוק אותה, אבל בסוף השיר הוא אוכל את הבשר של כולנו, של העם היהודי. לזה אני לא מסכימה", אמרה רגב. במהלך נאומה יצאו מספר שחקנים ויוצרים מהאולם, כשחלקם קראו לעברה "שקרנית" והפריעו לה לנאום.

"אני לא יודעת מה היה קורה אם רועי אסף היה מצליח להגיע אליי. אף אחד לא מתפרץ לנאום של שר, לא בצורה כזו שמפריעה את הסדר של האולם, גם אם הדברים שאני אומרת לא מקובלים עליהם" אמרה רגב במסיבת עיתונאים בסוף השבוע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך