גדי קינדה יעבור בראשון MRI חשש מפגיעה במינסקוס וברצועה הצדית

ביום ראשון לאחר בדיקת MRI, ידעו אם גדי קינדה שנפצע באימון חמישי סובל מפגיעה במינסקוס וברצועה הצידית. אשדוד תחסר גם את טום בן זקן. המאמן אוואט יפתח בהרכב עם עבדל חמיד, אוחיון ואינברום, שלא פתחו במשחק הקודם וכנראה דין דוד או באגרי'ץ. דן ביטון: "ההרגשה בקבוצה טובה למרות התוצאות". הסעה לכפר-סבא בשבת מאצטדיון הי"א.

גדי קינדה, קשרה של מ.ס אשדוד נפצע באימון הקבוצה בברכו  ביום חמישי, יעבור ביום ראשון בדיקת MRI  ולאחריה ידע אם נפגע גם במינסקוס וברצועה הצידית. אם זה אכן קרה, זמן ההחלמה יהיה ארוך יותר מהצפוי.

כזכור במהלך האימון, נפל ללא כוונה יצחק אספה על ברכו של קינדה. הפציעה התבררה כלא פשוטה. הוא נטש אתה אימון ופונה לבדיקות ולצילומים וברור שלא יישחק מול כפר-סבא בשבת (18.00, לויטה). גם טום בן זקן מגינה הימני של הקבוצה ייעדר בגלל כאבים בשרירי הבטן.

המאמן רוני אוואט יישנה כנראה את ההרכב שפתח מול חיפה ולהרכב ייכנסו חאתם עבדל חמיד, אור אינברום ומשה אוחיון. בהתקפה,ההתלבטות היא בן דין דוד לדראזם באגריץ,

דן ביטון אמר לקראת המשחק: "ההרגשה בקבוצה טובה למרות התוצאות. זה שכבשתי לא משנה אם לא ניצחנו. אני בחרתי לעבור לאשדוד בכדי לקדם את הקריירה שלי ולשחק". המאמן אוואט: "לצערנו מתחילת העונה אנחנו נאלצים להתמודד עם שחקנים שחסרים, אבל יש לנו מספיק כלים טובים אחרים. אנחנו צריכים לעשות את הדברים חכם יותר ולנצל הזדמנויות שיש לנו במשחק. אנחנו מסתכלים על עצמנו כקבוצת תחתית"

בשבת הקרוב, תצא לכפר- סבא. הסעה מסודרת תצא מרחבת האצטדיון בשעה 15:45, הרשמה מראש חובה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך