"זה לא ניצחון סתמי עבורנו, לנצח את רמלה, זה ניצחון מתוק"

תואר ראשון בקבוצת הכדורסל של מכבי בנות אשדוד, למאמנת שירה העליון. העליון והקבוצה שלה זכו בגביע ווינר עם 58:83. העליון: "אני מעריכה לויאליות, ואני רוצה עוד יותר להחזיר לאורי בן סימון, לטאלי קריאף ולמועדון".
שירה העליון, בת הזוג קרן נחמה והמדליה. (צילום: משה סידי).

זה היה תואר ראשון העונה למכבי בנות אשדוד, אבל הניצחון החד צדדי (83:58) בגביע ווינר בכדורסל היה גם הראשון באשדוד של שירה העליון, המאמנת המעוטרת והמצוינת של הקבוצה, שהגיעה מוכנה ועשתה חד משמעית "בית ספר" לרמלה. .

שירה העיליון שכבר זכתה בתארים רבים, התרגשה בכל זאת מהתואר ואמרה בסיום: "מאוד מרגש במיוחד מול קבוצה רמלה. זה לא מובן מאליו. יש לנו קבוצה מוכשרת עם פוטנציאל שמחויבת. יש עם מה לעבוד. בשבילי כמאמנת זה כיף שהצלחנו לבנות תלכיד טוב במיוחד ברמה האנושית, יש לנו עוד מה להשתפר ולתקן, אבל יש רצון ללמוד ולהתפתח. לא יהיה פשוט, והדרך ארוכה, אבל יש חומר אנושי טוב ולי כמאמנת זה הכי חשוב".

blank
העליון. במהלך המשחק מול רמלה.

זו עונה שניה שלך כמאמנת באשדוד. זה נראה כאילו זה באופן טבעי המקום שלך. התאקלמת מצוין

"אורי וטאלי (אורי בן סימון וטאלי קריאף – מ.ס), ידעו לפתוח לי את הדלת. לתת לי רהגשה של בית. מבחינתם זה הדבר החשוב. אני מאוד מעריכה שבשנה שעברה שהייתה לנו מאוד מאתגרת וקשה, שלא היו שחקניות ונאלצנו לא להתאמן באולם שלנו, עברנו הרבה מאוד קשיים שלא כולם יודעים, אורי נלחם עליי ולא ויתר עד שחתמתי בקבוצה. בשבילי הדברים האלה הם הכי חשובים. אני מעריכה לויאליות, ואני רוצה עוד יותר להחזיר לו ולטאלי ולמועדון.  זה לא ניצחון סתמי עבורנו, זה גמר ראשון לנצח את רמלה. זה ניצחון מתוק.

blank
רוצה להחזיר להם. טאלי קריאף ואורי בן סימון.

את רמלה אתם תפגשו במאבק על כל התארים שנותרו, מה את יכולה להגיד עליהן?

"זה שלב מוקדם להעריך את יחסי הכוחות כי זה שלב מוקדם של העונה וקבוצות יעשו שינויים. יתכן וגם אנחנו נעשה שינוי"

למי את מקדישה את התואר הראשון באשדוד?

"אני חשובת שמגיע קרדיט לשחקניות. הן מאוד ממוקדות, מלוכדות ומחבורות. אוהבות אחת לשניה. יש להן מחויבות יחד עם הצוות שמסביבי. הניצחון הוא שלהם. אני תמיד אומרת להם אני פה לעזור לשים אתכן בפרונט. חשוב לי להעצים את השחקניות. שלי הקרדיט הוא שלהן".

blank
בריאיון בסיום. "הניצחון הוא של השחקניות שלי".
באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך