"האמנו בקבוצה ובשחקנים מהרגע הראשון וידענו שאפשר להתקדם בגביע"

אבי אבינו מאמן קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד מספר בריאיון על העלייה לחצי גמר גביע המדינה בשבוע שעבר, למרות הגרלה קשה, ומסמן יעדים לקבוצה ולעצמו. אבינו: "בימים אלה אני בקורס פרו, לומד ומתחשל כדי להגיע מקסימום מוכן למקומות שאני שואף להגיע".
אבי אבינו (דוברות מ.ס אשדוד).

גביע המדינה הוא תואר שעושה שינוי. תמיד. תשאלו את קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד, שהעלייה שלה לחצי הגמר משנה לגמרי את העונה שלה. קבוצת הנוער עלתה בשלישי שעבר לחצי הגמר לאחר ניצחון על הפועל חיפה 0:1 מפנדל בדקה ה-72. הישג מצוין בהתחשב שבשמינית עברה את מכבי פ"ת בתוצאה 1:2 עם שער בתוספת הזמן ואת בני יהודה לפני כן בחוץ. זמן טוב לראיין את המאמן אבי אבינו

אבי, סחתין על ההישג

"תודה רבה. אנחנו בצוות תמיד האמנו בקבוצה ובשחקנים מהרגע הראשון, וידענו שאפשר להתקדם בגביע למרות שהיו לנו הגרלות קשות כמו בני יהודה בחוץ, מכבי פ"ת שלא נוצחה כל העונה והפועל חיפה במהלך עומס משחקים"

מה קורה בליגה? מקום תשיעי, מרכז טבלה

"אני חושב שהשנה היא שנה מאוד לא פשוטה לכולם בגלל המלחמה והעצירה של הליגה באמצע. אבל למ.ס במיוחד".

למה?

"אנחנו חזרנו יותר מאוחר מכולם להתאמן ב-22.11 מאז היום הנוראי ב7 באוקטובר. זה לא היה פשוט. היה צריך להכניס את השחקנים מחדש לכושר ולחבר אותם שוב לדרך. אני חושב שראו את זה במחזורים הראשונים שחזרנו, הקבוצה הייתה בחוסר יציבות במשחקי הליגה, אבל ככל שהזמן עבר, הקבוצה נכנסה לכושר והתחילה לעשות תוצאות טובות . יש לנוע עוד דרך ארוכה ומטרה עד סיום העונה".

מה המטרה?

"המטרה היא לסיים כמה שיותר גבוה בטבלה. זה מועדון שתמיד שואף להיות במקום הכי גבוה.  אנחנו רוצים להמשיך במסע היפה שאנחנו עושים בגביע. אבל אם לא נמשיך לגמר לא בטוח שיזכרו לנו את זה. ההגרלה תהיה בראשון. הקבוצות שעלו הן רעננה, בני סכנין באר שבע ואנחנו"

מה איתך ברמה האישית?

"אני מאוד נהנה לעבוד במ.ס אשדוד יש לי צוות שהחיבור בנינו הוא ממש טוב, ולכל אחד יש את הסמכות בתוך הצוות. מ.ס אשדוד הוא מועדון ששואף לקדם שחקנים צעירים ולא מסתכל על תוצאות, ואני מתחבר לזה. למרות שבסוף אתה נמדד על פי התוצאה, בעיניי במחלקת נוער הדרך היא לא פחות חשובה".

חגיגות העלייה לחצי הגמר.

אתה רוצה לאמן בוגרים בליגות הבכירות?

"אני במהלכו של קורס פרו. ביום שלישי אני טס לשוויץ לבית הנבחרות כחלק מהקורס להשתלמות של אופ"א. השאיפה הגדולה בעתיד כמובן היא לאמן ברמות הגבוהות בבוגרים, אבל כרגע אני נהנה מהעשייה שלי, לומד ומתחשל כדי להגיע מקסימום מוכן למקומות שאני שואף להגיע".

אתה יודע מה תעשה בעונה הבאה?

"אני פתוח לכל דבר. אני מאוד מעריך את המקום שאני עובד בו. כל כולי בהצלחה של הקבוצה, במיוחד בגביע והמטרות בליגה"

אז יהיה גמר?

"אנחנו מאוד מקווים שכן ונעשה הכל כדי שזה יקרה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך