פעילות גיבוש לעובדים – בחירת הפעילות המושלמת

פעילות גיבוש לעובדים מהווה דרך מעולה לחיזוק קשרים בין צוות המשרד וגם להעלאת הדינמיקה והפרודוקטיביות. בימינו, חלק מהשגרה היומיומית במקומות עבודה כוללת בתוכה גם עומסים ולחצים, לעיתים סביבת עבודה מאתגרת ובימים מסויימים קצת פחות
קרדיט FREEPIK

אין כמו לשחרר קצת את העובדים מסביבת העבודה הפורמלית ולעשות גיבוש מהנה שיחזיר להם את האנרגיה והמוטיבציה. על מנת לוודא שאכן תהיה הפעילות מוצלחת, עליכם לבחור בפעילויות שיתאימו לכלל עובדי החברה, פעילויות מהנות שיספקו ערך מוסף אמיתי לחוויית הגיבוש הלכה למעשה.

איך בוחרים פעילות גיבוש לעובדים שמתאימה לכל הצוות?

חשוב מאוד שתיקחו איתכם בחשבון כמה דברים כאשר אתם מתכננים פעילות גיבוש לעובדים – שימו לב לתחומי העניין של הצוות ולהעדפותיהם, כך למשל יכול לעלות כי מרבית עובדי המשרד יעדיפו פעילות רגועה יותר, פעילות מחשבתית, בעוד שיכול לעלות גם כי עובדים רבים יעדיפו פעילות יותר אתגרית, יותר פיזית. 

 

כמו כן, האם המטרה שלכם היא פעילות לשיפור הדינמיקה בין חברי המשרד? גיבוש והכרה בין הצוות? חיזוק הביטחון העצמי? ניתן לשקול למשל פעילויות כמו O.D.T, כלומר Outdoor Training המשלבות משחקי משימות, אתגרי שטח ופתרון בעיות בצוות.

רעיונות עבור פעילות גיבוש לעובדים

לא תמיד קל לחשוב על רעיונות בשביל ימי גיבוש, צריך להתחשב בכל כך הרבה דברים, להתאים את הפעילויות בהתאם להעדפת העובדים, בהתאם לצרכי הארגון, בהתאם לתקציב המוגדר. הנה כמה רעיונות שיוכלו לעזור לכם בבחירה:

  • יום גיבוש במעיינות: פעילות מרגיעה ומרעננת המתאימה במיוחד לחודשי הקיץ החמים.
  • סיורי סגוויי: דרך מהנה לגלות את העיר בצורה שונה וייחודית.
  • משחקי משימות: משחקים המעודדים פתרון בעיות, עבודת צוות וחשיבה יצירתית.
  • אומגה וטרקטורונים: פעילויות אקסטרים שמכניסה את הצוות לאווירה אתגרית.
  • ימי כיף בצפון: תכנון יום מלא בפעילויות רכיבה על סוסים, פעילויות בטבע, רפטינג בירדן ועוד.
  • מסיבת קריוקי: דרך מהנה להשתחרר, מי יודע, אולי יתגלו כשרונות חדשים?
  • ביקור ביקב וטעימות יין: חוויה רגועה המשלבת טעימות לצד למידה על תהליך ייצור המים.

חשיבות קיום פעילויות גיבוש

אם להיות כנים לרגע, זה שוחק מאוד לעבוד כל יום משעות הבוקר ועד לשעות אחה"צ ערב, להגיע למשרד, להחתים שעון וככה ברוטינה יומית. לעיתים לא די בסוף השבוע כדי לנוח משגרה כ"כ שוחקת. ישנה חשיבות רבה לקיום של פעילות גיבוש לעובדים מדי פעם, שכן היא תוכל להגביר את המוטיבציה, לחדש את האנרגיה, לעודד חדשנות, יצירתיות ולחזק את הקשר בין עובדי המשרד. ככל שהעובד ירגיש יותר מחובר ויותר מוערך, הרי שכבר המעורבות והנאמנות בעבודה נוטה להיות במגמת עליה. רוצים לגרום למקום העבודה להפוך לנעים ומזמין יותר? חשוב שלא להזניח את צוות העובדים ולהקדיש להם כמדי תקופה גם ימי כיף ופעילויות גיבוש.

 

כאשר אתם מתכננים פעילויות וימי כיף, ביחרו בפעילויות שיוכלו להתאים לכלל צוות העובדים, ניתן לשלב סוגים רבים כך שכל אחד יוכל למצוא את עצמו ולהנות. צרו רשימת רעיונות לפעילויות פוטנציאליות לגיבוש עובדים לצד הגדרת מטרות המשרד והגדרת התקציב וצאו לדרך – ההרמוניה במשרד יכולה להשתפר פלאים! לאורך כל הדרך כמובן ניתן להסתייע גם בשירותי הפקה מקצועיים שילוו אתכם ויתאימו את הפעילויות כך שיהיה יום מוצלח לכולם.

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך