לוטומטיק ללא גבולות: מילוי לוטו אונליין מכל מקום בעולם

בכדי למלא טופס לוטו חשוב מאוד להבין כמה דברים חשובים מאוד. ראשית כל, מי שאחראי על הגרלות הלוטו הוא מפעל הפיס. מדובר על תחום מפוקח ועל כן, כל אדם שמעוניין למלא לוטו, יכול לעשות זאת בצורה בטוחה. שנית, חשוב לדעת כי ניתן למלא כיום טופס לוטו בצורות שונות כאשר לכל סוג לוטו יש כללים שונים הרלוונטיים למילוי הטופס
תמונה: freepik

סוגי הטפסים השונים יכולים להשפיע על סיכויי הזכייה וכן העלות של הטפסים השונים תשתנה בהתאם לטופס. דבר חשוב נוסף שכדאי לדעת הוא שניתן כיום למלא לוטו אונליין מכל מקום בעולם ובכל זמן שרק תרצו, דבר שללא ספק יכול להקל עליכם ולאפשר לכם למלא טפסי לוטו בצורה הנוחה ביותר.

כיצד תמלאו לוטו רגיל?

אחד מסוגי טפסי הלוטו הפופולאריים ביותר הוא: לוטו רגיל. מדובר על טופס אשר מכיל כמה טבלאות כאשר העלות של מילוי ושליחה של כל טבלה תהיה 3 ₪. כל אדם יכול למלא 2 טבלאות במינימום בטופס ו14 טבלאות במקסימום. טופס הלוטו הרגיל הוא הטופס שיעלה לכם הכי זול, אך סיכויי הזכייה שלכם של הטופס המדובר יהיו רגילים ולא תהיה אפשרות להגדיל את הפרס. אם אתם תוהים כיצד ממלאים את הטופס המדובר, הרי שבצד השמאלי של הטופס יהיו רשומים מספרים עד מספר 37 ויהיה צורך לבחור אחד מבין המספרים הללו בכל טבלה. כמו כן, בטבלה בצד יהיו מספרים מ1 עד 7 ויהיה צורך לבחור במספר אחד מהם אשר נקרא המספר החזק. ניתן לבחור בסוף הטופס להשתתף בכמה הגרלות רצופות עם אותם המספרים הנבחרו בטופס, בעלות גבוהה יותר לטופס המדובר.

מהו דאבל לוטו?

דאבל לוטו דומה ללוטו הרגיל וגם הטופס המדובר מורכב מטבלאות. מספר הטבלאות בטופס המדובר יהיה קטן יותר לעומת הטופס הרגיל אך סיכויי הזכייה יהיו אותם הזיכויים. יחד עם זאת, ההבדל בין הטופס המדובר לטופס של דאבל לוטו הוא סכום הזכייה. טופס הדאבל לוטו יאפשר לאדם שמנחש נכונה את המספרים לזכות בסכום כפול מהסכום שבו ניתן לזכות בטופס הרגיל. העלות של טופס דאבל לוטו תהיה גבוהה יותר.

מהו לוטו שיטתי?

לוטו שיטתי מגיע בסוגים שונים אשר ניתן לבחור באחד מהם, כאשר היתרון במילוי הטופס המדובר כרוך בכך שמגדילים באופן משמעותי את סיכויי הזכייה וזאת לעומת טופס רגיל. כלומר, גם אם מנחשים פחות מספרים נכונים עדיין ניתן לזכות בסכומים גבוהים. כדאי מאוד לברר אודות כל סוג לוטו שיטתי בכדי להבין איזה לוטו יתאים לכם ביותר ואיזה לוטו יגדיל את סיכויי הזכייה שלכם באופן המקסימלי.

כיום כבר אין צורך לצאת לדוכנים של מפעל הפיס בכדי למלא טופס לוטו מכל סוג וכל מה שעליכם לעשות זה להיכנס לאתר לוטומטיק, לבחור את סוג הטופס המתאים לכם, למלא אותו ולשלוח אותו אונליין.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך