בתפקיד דובר צה"ל…. המציל בחוף הים

גיא ניאזוב, יו"ר ועד המצילים באשדוד, עשה לו הרגל בשנה האחרונה, לדווח בכריזה למתרחצים מסוכת המציל על כל חיסול של מחבל בן מוות מסוגם של הנייה, דף ובשבת האחרונה - נסראללה * הדיווח האחרון הפך לוויראלי ברשתות החברתיות וזכה למאות אלפי צפיות * ניאזוב: "היה פרץ של שמחה ומחיאות כפיים של האנשים בחוף. הבנות שלי סיפרו לי על הלייקים והתגובות הרבים שהכריזה קיבלה" * ועל מה הוא חולם לכרוז?

"בשמחה וברינה ובצהלה אנו מודעים על חיסלו של החולדה חסן נסראללה. מודים לחיל האוויר, לצה"ל ולראש הממשלה" לא, זו לא הודעת דובר צה"ל דניאל הגרי. הדיווח הזה הגיע ביום שבת האחרון בבוקר למתרחצים בחוף הקשתות באשדוד על ידי המציל, גיא ניאזוב.

גיא ניאזוב (48), נשוי לגדות, להם 3 בנות, הוא יו"ר ועד המצילים של אשדוד. ועובד כמציל 23 שנה. בתקופה האחרונה הוא הפך להיות תופעה ויראלית עם מאות אלפי צפיות בפייסבוק ובטיקטוק לאחר שצולם כורז על חיסולו של נסראללה, ובעבר גם על חיסולם של דף והנייה ועל שחרור החטופים.


גיא, זה היה ספונטני?

"האמת בכל חיסול של חולדה (מתכוון למחבלים) אני מודיע. הודעתי גם על החיסול של מוחמד דף, על אסמעיל הנייה ועל שחרור החטופים, אז באותה השבת. הפעם זה היה מרגש בחיסול נסראללה. זה היה עבור צחי איטח זכרונו לברכה, הבן של אריה ויפעת איטח, צחי בנו של אריה, קב"ט העירייה, היה ההרוג האחרון בבופור. כרזתי גם עבור חבר קרוב שלי, זכרונו לברכה שלמד איתי בבית הספר, ראובן איבגי, שנפל בלבנון וגם עבור כל חיילי צה"ל שנפלו בלבנון".

מה היו תגובות המתרחצים?

"היה פרץ של שמחה אדיר. היו כפים. אנשים התרגשו וקראו – עם ישראל חי".

מסתבר כי הכריזות של גיא ניאזוב הפכו לוויראליות. מאות אלפים צפו בהודעה האחרונה שלו מסוכת המציל על חיסול נסראללה. רבים לא פחות, שיתפו את הסרטון.

קיבלת גם תגובות אח"כ?

"בטח. זה הגיע לטלוויזיה. הבנות שלי הראו לי את הלייקים ואת התגובות הרבות שהכריזה קיבלה. זה היה נחמד לראות את זה".

אגב ניאזוב כמו שאמרנו, הוא יו"ר ועד המצילים של מצילי חופי אשדוד. תפקיד מחייב לא פחות מההצלה.

מה התפקיד של יו"ר המצילים?

"אני דואג לתנאים שלהם, דואג שהכל בסדר. דואג לשיבוצים בתחנות. אצלנו העבודה מאוד אינטנסיבית וצריך לטפל בה כל הזמן".

שאלה אחרונה רק בנינו… מה היית רוצה לכרוז בפעם הבאה. מה אתה חולם לכרוז בחוף?

"ששיחרנו את כל החטופים וחיסלנו את החולדה סינוואר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך