כיצד לשמור על כפות רגליים בריאות ומטופחות לאורך זמן?

אנשים רבים בטווח גילאים רחב סובלים מבעיות אלו ואחרות בכפות הרגליים, הן בעיות אסתטיות והן בעיות רפואיות של ממש, על שלל התסמינים השונים העשויים להופיע. בין אם מדובר בבעיה פשוטה ו"סטנדרטית" של עור יבש או מתקלף ובין אם בבעיה חמורה יותר הנובעת ממצב רפואי מסוים, ניתן למצוא כיום תכשירי טיפוח רבים, מגוונים ויעילים ביותר עבור אזור זה של הגוף
תמונה FREEPIK

אילו תכשירי טיפוח רגליים מתקדמים ויעילים ניתן למצוא כיום בתחום, ומומלץ להכיר מקרוב במידה ואתם שואפים לשמור על כפות רגליים מטופחות ובריאות? כאמור, בין אם אתם סובלים מבעיה רפואית מובחנת אשר משפיעה גם על כפות הרגליים ובין אם לא – בתחום הקוסמטי של טיפוח הרגליים תוכלו למצוא כיום פתרונות מצוינים ומועילים.

קרם רגליים טיפולי עבור מגוון בעיות ומצבים 

עבור מקרים יחסית כלליים, דוגמת עור יבש בכפות הרגליים או סתם רצון לשמור על העור באזור זה מוזן ובריא, מומלץ להשתמש בקרם רגליים טיפולי מיוחד על בסיס חומרים טבעיים. קרם רגליים טיפולי אשר כולל בין השאר תמצית קמומיל, אשר ידועה כיעילה במיוחד בהזנת העור העבה והיבש יחסית המאפיין את כפות הרגליים של רובנו.

במקרים בהם כבר מתחילים להופיע סדקים של ממש בעור הרגליים היבש, מומלץ להשתמש ספציפית בקרם לסדקים ברגליים. בניגוד לקרמים רבים אחרים, קרם לסדקים ברגליים המבוסס גם כן על תמציות טבעיות יכלול בנוסף לרכיבים מהשמן האתרי של תמצית הקמומיל גם ויטמינים מסוימים המיועדים להזין את העור ואף מועילים מאוד בטיפול בעור דלקתי באזור.

השימוש בקרם רגליים טיפולי עבור מקרים יחסית סטנדרטיים ופשוטים מומלץ גם באופן שוטף, וכטיפול מנע נגד הופעה של יובש קיצוני העלול להוביל לסדקים בעור כפות הרגליים.

משחות ומוצרי טיפוח לכפות הרגליים עבור בעיות הנובעות ממצבים רפואיים מובחנים

כמה וכמה בעיות רפואיות נפוצות, מוכרות ומשמעותיות יחסית, גורמות בצורה זו או אחרת גם לבעיות בעור כפות הרגליים. 

דוגמה מתבקשת לכך היא כמובן מחלת הסוכרת, הגורמת במקרים רבים לכף רגל סוכרתית. עבור מקרה ספציפי זה מומלץ מאוד להשתמש בתכשיר ייעודי של משחה לכף רגל סוכרתית – משחה המספקת לחות אינטנסיבית ביותר, מגנה מפני היווצרות דלקות, תומכת בריפוי מהיר יותר של פצעים, מפחיתה היווצרות של יבלות ועוד. חולי סוכרת המשתמשים במשחה ייעודית שכזו באופן קבוע יכולים להפחית את הסיכוי להידרדרות של מצב כפות הרגליים ולשמר אותן במצב טוב לאורך זמן.

דוגמה נוספת בהקשר זה היא הופעתן של יבלות בכפות הרגליים, מהן סובלים לא מעט אנשים. גם עבור מקרים אלו ישנם כיום תכשירים ייעודיים ואפקטיביים במיוחד – משחה ליבלות ברגליים על בסיס מים ומועשרת בתמצית קליפת ערבה ותמצית קמומיל, הנספגת במהירות ומסייעת להשאיר את העור מוזן ולח. את המשחה יש למרוח על בסיס יומיומי על רגליים נקיות, ולאורך זמן התוצאות מורגשות בבירור – היווצרותן של יבלות חדשות נעצרת או מואטת משמעותית, מה שמעניק כמובן הקלה גדולה ביותר.

 

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך