אלו הפריטים שמשדרגים כל הופעה

לוק מנצח הוא קומבינציה של פריטי אופנה שמתמזגים יחדיו בהרמוניה על פי קונספט, בהתאם לסגנון האישי ולפי האירוע אליו פניכן מועדות. אחרי שבחרת את הבגדים, הגיע הזמן לאביזרים! ישנם אקססוריז מדליקים וטרנדיים, שיכולים לחולל פלאים ולשדרג כל אאוטיפיט שתבחרי לעצמך וכל שצריך זה רק לזהות את התמה המרכזית על בסיסה תרצי לגבש הופעה ולחבר נכון בין האביזרים שעושים הבדל. מוזמנת להכיר את הכוכבים במצעד האקססוריז המשדרגים מכף רגל ועד פריזורה, טוויסט ייחודי עד הפרט האחרון:
קרדיט-Photo by Dane Wetton on Unsplash

צעד קטן בדרך ללוק מנצח
לנעליים שתבחרי השפעה עצומה על המראה הסופי וזירת ההנעלה רוחשת דגמים בכל הסגנונות האפשריים כשיש אינספור עיצובים לבחור מתוכם את הפייבוריטים שילכו אתך לכל אשר תלכי.
החל מנעלי סניקרס אגדיות שמתחדשות בצבעוניות ובהדפסים גראפיים ססגוניים ועד נעלי עקב אלגנטיות, כמו כן, נעלי בובה נסיכותיות, מגפי חורף משובחים גבוהים או נמוכים בעלי פלטפורמה או נטולי הגבהה. בססי לעצמך את נקודת הזינוק הנכונה והנוחה להופעה כולה.
שימי לב שבבואך ללכת על הסניקרס הנכונות לאותו אירוע או לוק, כדאי לקחת בחשבון את הנקודות הבאות: סניקרס שיתאימו לביגוד קז'ואל או יוסיפו נינוחות לביגוד אלגנטי, נעלי ספורט מעודנות שירככו ביגוד רחב אובר סייז מרושל וסניקרס במראה מינימליסטי להופעה עשירה בגוונים וזאת מבלי להתפשר על נוחות, התאמה למידה, חומרי גלם בעלי תוחלת חיים ארוכה.

כוחם של התיקים בהופעה יצירתית
התיק הוא הפרטנר הנאמן שלנו ובן הלוויה הצמוד של כל אחת ומעבר לכך שהוא מאפשר לך לשאת עמך את כל מה שתרצי לשמור בהישג ידך, הוא גם תורם למראה הכולל בצבעוניות ובשיק שהוא מביא עמו.
סצנת התיקים לא עוצרת לרגע בחידושים, הפתעות וריגושים וישנם תיקים מעניינים בדגמים שונים ובשלל עיצובים עדכניים מתיקי עור דרך תיק בד ועד תיקי ניילון.
מוזמנת להמשיך את הצבעוניות המזוהה עם פריטי הלבוש בתיק בעל גוון דומה או ליצור קונטרסט בולט באמצעות מעבר חד בין גוון הבגדים לגוון התיקים ואפשר גם להוסיף ארנקים מיוחדים עשויים מחומרים משובחים שיגרפו מחמאות מכל הכיוונים. לתיק יש חשיבות רבה גם בהגדרת הסגנון האישי בין אם את טיפוס נועז או מופנם, מחפשת להבליט את הנוכחות או ליצור מראה מאופק ושקט.
כך או כך, חשבי על הצרכים שלך, על גודל התיק המבוקש, על הצורניות ועל התאמתו לתכולה שאת זקוקה לשמור קרוב אליך.

הטאץ' הדקורטיבי לו חיכית
לתכשיטים בין אם במראה מודרני או וינטאג' יש את הנגיעה שמשלימה כל הופעה ואת יכולה לבחור תכשיטים שיתחברו בסינרגיה עם הביגוד הנבחר והאביזרים הנלווים או להפך, לייצר ניגודיות מעניינת מבחינת חומרי גלם או צבעוניות.
היום ישנם תכשיטים בגרסאות רבות וכל שצריך זה רק לבחור את האוצרות הנכונים משרשראות צ'וקר צמודות לצוואר דרך שרשראות בעלות תליון הצהרתי ועד עגילי חישוק או עגילים מינימליסטיים, צמידים שזורים ומשובצי חרוזים, אבני חן ויהלומים. בדקי שהשרשרת אינה מכסה או מסתירה את הבגד ושהיא מתאימה, לדוגמא, לצורת המפתח ולעומק המחשוף והחליטי אם ללכת על מראה אקלקטי של תכשיטים בסגנונות שונים בהופעה אחת או ליצור אחידות קוהרנטית בין תכשיטים שמתכתבים זה עם זה באותה מתכת, אלמנט עיצובי, סגנון.

בחרי את המקומות הנכונים לצאת לשופינג בעקבות הפריטים שממנפים את הלוק ותיהני מכל רגע וגם מהמחמאות שתקצרי על הדרך. 

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך