ניצחון הרוח…

במשחק שכולו היה גשום, הישיגה מ.ס אשדוד ניצחון ליגה מאוד חשוב של 0:1 קטן/גדול על ריינה ונחלצה מהמקום האחרון. שער בכורה בליגת העל של הבלם .שקד חכמון, הביא לה את הניצחון. אשדוד עם 7 נקוודת מתוך 9.

גשם הוא בדרך כלל ברכה. תשאלו את מ.ס אשדוד. במשחק שכמעט כולו היה תחת גשם ובמזג אוויר קשה, היא ניצחה 0:1 משער של הבלם שקד חכמון (שער הבכורה שלו בליגה) שהביא לה ניצחון ברכה, 3 נקודות ובריחה מהמקום האחרון.

אשדוד, שהייהת ללא המאמן אלי לוי על הקווים בגלל 5 צהובים, פתחה בלחץ ולאחר 10 דקות כבשה. אלעד שחף הגביה קרן, שוער ריינה עמוס יצא לא טוב ושקד חכמון נגח את שער הבכורה שלו ליגתה העל. 0:1 לאשדוד.

מי ששיחקו תפקיד היו הגשם והרוח, מה שהיקשה מאוד על שתי הקבוצות. אשדוד הייתה טובה יותר וריינה לא הצליחה לסכן במידה רבה את שוער אשדוד, אריאל הרוש. אשדוד ירדה למחצית עם שער יתרון חשוב.

blank
אלי לוי, לא היה על הקווים בגלל 5 צהויבם (צילום: טל אקוקה).

אשדוד רצתה עוןד שער. מוצ'ה (56) השתלט והעביר לבוטאקה, שבעט כדור מסובב למרכז ועמוס הדף. שחקני אשדוד נתנו את הכל. על המגרש במיוחד בהקרבה. 7 דקות לסיום כמעט כבשה את השני .בוטאקה  נכנס לעומק והגביה  לראש של ממאטה, שנגח החוצה.

אשדוד לא ויתרה על הניצחון וכל השחקנים, כולל המחליפים לא נתנו לשחקני ריינה לסכן את הניצחון. השריקה לסיום הביאה לניצחון סופר חשוב לאשדוד, שהוציא אותה סוף סוף מהתחתית ונתן הרבה מקום לאופטימיות. ניצחון בגשם עם ברכה.

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך