ענקית העיצוב היפני MINISO, משיקה את החנות ה- 16 ב BIG FASHION אשדוד, בהשקעה של כמיליון ₪. החנות, המשתרעת על שטח של כ- 150 מ"ר תציע את חווית הקנייה הייחודית למותג הכוללת את אבני היסוד של המותג איכות, עיצוב, מחיר הבאים לידי ביטוי במגוון רחב של קולקציות ופריטים מעוצבים, המתחדשים מידי שבועיים, בקטגוריות השונות: דיגיטל ואלקטרוניקה, צעצועים, אביזרים לבית, אביזרי אופנה, בריאות ויופי, לייף סטייל, כלי כתיבה ומתנות, טקסטיל ועוד. ב MINISO מקפידים על האיכות הגבוהה של המוצרים בדגש על מוצרי צריכה חכמים, פונקציונאליים לשיפור סגנון החיים והפנאי, עיצוב מקורי ואופנתי לפי קווי העיצוב היפני, ומחירים משתלמים, כאשר מחירם של כ- 80% מהמוצרים נע בין 5-20 ₪. בנוסף, MINISO מחזיקה ברישיונות לכ- 20 מותגים אהובים ומובילים בעולם כמו: הפנתר הורוד, ADVENTURE TIME, רחוב סומסום ועוד.
אסטרטגית המותג דוגלת בפרישת חנויות בכל רחבי הארץ, בכדי להנגיש את המותג לכולם. כיום לרשת 16 חנויות בקניונים מובילים ובמיקומים מרכזיים ברחבי הארץ: קניון עזריאלי תל אביב, קניון עיר ימים נתניה, קניון מלחה ירושלים, קניון עופר רחובות, גרנד קניון חיפה, BIG FASHION דנילוף טבריה, קניון הנגב באר שבע, BIG קריות, קניון הזהב ראשון לציון, קניון עזריאלי רמלה, BIG FASHION נצרת, דיזנגוף סנטר תל אביב, קניון בת ים, BIG FASHION בית שמש, בקניון עזריאלי איילון ועכשיו ב BIG FASHION אשדוד .
עד סוף השנה, הרשת תגיע לפריסה של כ- 17 חנויות, כאשר החנות הבאה תפתח בקריון בקריית ביאליק .
הרשת מציגה מגוון רחב של קולקציות מתחומי הלייף סטייל השונים המתאימים לטווח גילאים רחב: החל מלקים, מברשות איפור ומסכות ביוטי לאוהבות הטיפוח, פאוצ'ים, חישוקים, אביזרי כח ושיווי משקל לשוחרי הכושר, ועד רמקולים, אוזניות אלחוטיות, פאוור בנק ומקל סלפי לחובבי האלקטרוניקה והגאדג'טים. מתיקי צד או גב אופנתיים ונעלי בית לפשניסטות ועד משחקים, כריות ומגוון עטים צבעים וטושים לילדים. זהו המקום שכל אחד ימצא לו את הפריטים האהובים עליו באיכות ובעיצוב בלתי מתפשרים ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.
עינת פורטוגלי, מנכ"לית MINISO ישראל: " אני שמחה וגאה על השקת מיניסו ב BIG FASHION אשדוד מתחם הקניות המצליח המשרת אוכלוסייה רחבה, שתוכל מעתה להנות מחוויית הקניה הייחודית של מיניסו.
מיניסו הביאה לשוק הישראלי את הבשורה שלא צריך להתפשר על איכות, עיצוב או מחיר ושהצרכן הישראלי יכול לקבל את שלושתם עם מגוון מוצרים רחב המתחדש על בסיס יומיומי.
עד סוף השנה צפויה הרשת למנות 17 חנויות ועד סוף שנת 2020 כ – 30 חנויות".
אודות מיניסו ישראל
MINISO ישראל הינה בבעלות ארבעה שותפים: ניר יעקובוב וגונן כהן יזמים ואנשי עסקים המתגוררים בסין בשנים האחרונות ופעילים בקידום מגוון שיתופי פעולה עסקיים באסיה ובעולם ואליהם הצטרפו כשותפים איציק ושרון ניסנוב, אנשי עסקים, יהלומנים מבעלי קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב. הרשת הושקה לראשונה באוגוסט 2018 בתל אביב ומתעתדת למנות כ – 50 סניפים בפריסה ארצית בתוך 5 שנים. גודל חנות ממוצעת נע בטווח של 200-300 מ"ר והן ממוקמות בקניונים מובילים ובמיקומים מרכזיים ברחבי הארץ.
אודות מיניסו העולמית
MINISO, בבעלות ענקית הקמעונאות והמסחר SAIMAN הוקמה ב-2013 על-ידי YE Guofu, שותף-מייסד ומנכ"ל החברה ו- Miyake Jyunya שותף-מייסד והמעצב הראשי של מיניסו. כיום, המותג פופולארי מאוד בשוק הגלובלי עם מעל ל- 4,600 חנויות ב- 86 מדינות ברחבי העולם וכ- 100 חנויות שנפתחות מידי חודש בין היתר באסיה, גרמניה, ספרד, רוסיה, ארה"ב, קנדה, מקסיקו, ברזיל, ארגנטינה, אוסטרליה, מרוקו, דרום אפריקה, ועוד. רק בחודשים האחרונים נפתחו חנויות בלונדון, בברצלונה, בהונגריה וההתרחבות הבינ"ל ממשיכה