פתיחת חשבון בנק ואשראי 3 שנים אחרי פשיטת רגל

עברתם פשיטת רגל לפני כמה שנים ועד היום תקועים בחשבון בנק שלא נותן לכם לא מסגרת ולא כרטיס אשראי? הגעתם למקום הנכון בדיוק. שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות אני מטפל במשכנתאות ואשראי לאנשים שעברו פשיטת רגל, כאשר הדגש הוא לפחות 3 שנים אחרי קבלת הפטר.
גלישה באינטרנט

למה צריך 3 שנים אחרי הפטר?

לבנקים יש כמה מערכות של מידע שבהן בודקים היסטוריה של אנשים. המערכת הראשונה היא מה שנקרא חיווי אשראי שזה המערכת הפשוטה ביותר. היא בודקת דברים בסיסיים כמו הגבלות, הוצאה לפועל ועיקולים בשלוש השנים האחרונות.

המערכת השנייה היא מה שנקרא היום "אשראי צרכני". המערכת בודקת לעומק רב את ההיסטוריה בשלוש שנים האחרונות, אבל ממש לעומק.

המערכת השלישית שהיא נבדקת כאשר אנשים צריכים אשראי, היא המערכת הפנימית של הבנקים, שהיא למעשה מתעדת הכול. גם עשרים שנה אחורה.

אז למה צריך שלוש שנים אחרי הפטר?

זה אמנם קצת שונה במשכנתאות, אבל בקבלת אשראי בעובר ושב ופתיחת חשבונות – אנחנו רוצים לעבור בקלות את שתי המערכות הראשונות, כדי שיישאר לי להילחם רק נגד המערכת השלישית.

הכוונה היא שאני מגיע לבנקים ורוצה לפתוח חשבון למישהו שעבר פשיטת רגל- אני רוצה שתהיה לי את האפשרות להגיד: "נכון שהלקוח עבר פשיטת רגל, אבל לכל הפחות בשלוש השנים האחרונות – הלקוח מעולה ואין שום בעיות".

על עצם העובדה שהייתה פשיטת רגל, אני אצליח להתגבר בעזרת הקשרים בבנקים, אבל את שתי המערכות הראשונות, שבודקות רק את 3 השנים האחרונות- צריכים לעבור חלק וללא בעיות.

בנקים שנשרפו בפשיטת הרגל:

אחד הדברים החשובים ביותר שקובעים בנושא פתיחת חשבון ואשראי לפושטי רגל לשעבר, זה הבנקים שנשרפו בפשיטת הרגל.

הכוונה היא לכל הבנקים שהיו איתם בעיות לפני פשיטת הרגל ובמהלכה. כל בנק שמחק לכם חוב, כל בנק שהיה לכם איתו הסדר חוב, בנקים שסגרו לכם את האשראי בגלל בעיות וכל דבר אחר שרלוונטי. כל הבנקים האלו, הם חסומים בשבילכם לנצח נצחים.

כלומר צריכים לוודא שישנם בנקים שלא נשרפו בפשיטת הרגל ואל הבנקים האלו אני פונה כדי להילחם ולהשיג לכם תנאים טובים לפתיחת חשבון ואשראי.

מי אתם היום?

לא משנה מה היה בעבר, השאלה היותר חשובה היא מי אתם היום? כלומר האם אתם מנהלים את עצמכם בצורה מסודרת היום. האם אתם מפקידים את המשכורת בצורה מסודרת בחשבון הבנק? האם אתם עובדים בעבודה יציבה וקבועה או שעובדים בכל מיני חלטורות בשחור? האם אתם נמצאים תמיד בתוך המסגרת שלכם או חריגות בלתי נגמרות ופיגורים? כל הדברים האלו יהיו אלו שיקבעו את איך שהבנקים יראו אתכם היום.

מי אני?

שמי מרטין בוקסדורף, בעשר השנים האחרונות אני עוסק בהשגת משכנתאות ופתיחת חשבונות בנק ואשראי לאנשים שעברו פשיטת רגל. זהו תחום עיסוקי היחידי, אני עובד אך ורק מול אנשים שעברו פשיטת רגל ואני מומחה בכך. אשמח להיות האיש שלכם להילחם מול הבנקים.

מרטין בוקסדורף- 0508116397

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך