4 טיפים גדולים להובלה קטנה

עומדים לפני הובלה קטנה ולא ממש יודעים איך לבצע אותה באופן מהיר, זול ומקצועי? אתם לא לבד. מדי יום מבוצעות בישראל אלפי! הובלות קטנות

עומדים לפני הובלה קטנה ולא ממש יודעים איך לבצע אותה באופן מהיר, זול ומקצועי? אתם לא לבד. מדי יום מבוצעות בישראל אלפי! הובלות קטנות, חלקן באופן רחוק ממושלם, מה שמביא לעתים קרובות להוצאות כספיות גבוהות במקרה הלא טוב ונזקים לציוד שמעבירים במקרים הגרועים.

למרות הנתונים המדאיגים, לא צריך להיות גאון כדי להוציא הובלה קטנה מקצועית וזולה אל הפועל ועל ידי נקיטת מספר פעולות פשוטות יחסית, כל אחד יכול לעשות את זה באופן כמעט מידי.

הנתונים המפתיעים על הובלות קטנות

הובלה קטנה למי שאינו יודע היא כל הובלה שכוללת פריט בודד, מספר פריטים או הובלה של דירה קטנה.

יש כמה נתונים מפתיעים בכל הקשור להובלות קטנות בישראל. ראשית, מדובר בענף שירותים גדול יותר מכל ענפי ההובלה האחרים – לרבות הובלת דירות, משרדים וכל מה שעולה בדעתכם.

שנית, הובלות קטנות רבות מסתיימות בנזקים כתוצאה מהתנהלות לא מקצועית או כתוצאה מביצוע עצמי שכשל. על פי נתונים שהתפרסמו על ידי עמותת אור ירוק עולה שנפילת חפצים מרכבים מסחריים היא לצערנו תופעה די רחבה שבמקרים הטובים מסתיימת רק בנזק לרכוש.

האם מדובר בענף זול ונפוץ שתקלות הן תופעת לוואי הכרחית? ממש לא. באמצעות הצעדים הבאים תוכלו לבצע הובלה קטנה עם מוביל מקצועי ובלי לקרוע את הכיס.

הבסיס להובלה מוצלחת היא אריזה

אם מעוניינים להוביל חפץ כלשהו באופן בטוח חייבים להקדיש זמן באריזה נכונה שלו. בוודאי שמתם לב כיצד נארזים מכשירי חשמל חדשים שקניתם לאחרונה. היצרנים משקיעים תקציבי עתק בחומרי אריזה שיבטיחו שהמוצר יגיע אליכם בשלמותו.

בדומה לכך, גם כשמעבירים רהיט או פריט כלשהו (כולל מוצרים משומשים), חייבים לעשות את זה לאחר שהבטחנו שהוא מוגן באמצעות אריזות קרטון מתאימות או חומרי אריזה אחרים כשהשימוש בקרטונים לא בא בחשבון – לדוגמה עטיפה של סלון בניילון נצמד, שימוש בפצפצים לאריזת חפצים שבירים וכדומה.

חשוב לדעת שלהוציא אריזות קרטון (שבדרך כלל תארזו באופן עצמאי) פריטים אחרים כמו רהיטים נארזים על ידי המובילים. וודאו שהצעת המחיר שקבלתם מתייחסת לכך.

כמה עולה הובלה קטנה? השוו מספר הצעות מחיר

המחיר של הובלה קטנה מתחיל במאות שקלים ויכול להגיע גם לאלף שקלים והכל בהתאם למספר הפריטים שצריך להוביל והגודל שלהם (שהרי לא ניתן להשוות הובלת קרטון להובלת פסנתר…).

מעבר לכך המחיר עשוי להשתנות בהתאם לעונות השנה ואפילו לאזור המגורים. אנו לא טוענים שלא ניתן להשתמש במחירונים שונים אך הדרך הטובה ביותר היא להשוות מספר הצעות מחיר ממובילים באזור שלכם מהסיבה שמוביל קרוב יכול לבצע את ההובלה במהירות ובלי להשקיע כסף וזמן בנסיעות. ניתן להשוות הצעות מחיר להובלה קטנה באינטרנט על פי ערים וישובים בישראל.

בחרו מובילים של הובלות קטנות

עוד דרך נפלאה לשלם פחות ולקבל יותר היא באמצעות בחירת מובילים להובלה קטנה. הסיבה היא שאם תפנו אל חברת הובלה גדולה שבדרך כלל מעבירה דירות, אתם עשויים למצוא את עצמכם עם 3 מובילים שבאו להעביר מקרר כשברור שאם תזמינו מוביל בודד עם טנדר, שמתמחה בהובלות קטנות, תוכלו לשלם פחות עבור אותו השירות.

העדיפו מוביל עם ביטוח וחתמו על הסכם

היינו אומרים לכם לא להתפשר על מוביל בלי ביטוח הובלה אך צריך לזכור שלצד העברה של דירות סטודנטים, הובלה קטנה יכולה לכלול גם העברה של כמה ארגזי קרטון.

מאחר שביטוח עולה למוביל כסף, רבים מהם אינם טורחים לרכוש אחד שעשוי לפגוע ביכולת שלהם להיות זולים בהעברת פריטים בודדים.

שלא תבינו לא נכון, ביטוח הובלה הוא דבר מאוד חשוב ובטח שלא כדאי להזמין מוביל בלי ביטוח על מנת להעביר פריטים יקרים או דירה קטנה. יחד עם זאת האם כדאי לפסול מוביל איכותי שצריך להעביר בסך הכל קרטון בלי דברי ערך או חפצים שבירים רק כי אין לו ביטוח?

זאת שאלה שאתם צריכים לשאול את עצמכם אם כי ההמלצה הכללית היא להעדיף מישהו מבוטח ומקצועי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך