צריכים ביובית? כך תוכלו להוזיל את המחיר בעשרות אחוזים

הזמנת ביובית היא עניין מאוד נפוץ אך למרות זאת, מרבית הצרכנים אינם מודעים לדרך הנכונה לבחירת מפעיל ביובית שיכולה להוזיל את העלויות במאות שקלים ואפילו להבטיח שירות טוב יותר

הסיבות לכך מגוונות ונעות בין חוסר ידע של צרכנים שנתקלו בבעיית ביוב בפעם הראשונה מזה זמן רב דרך מצבי לחץ שגורמים לטעויות (והצפת ביוב בהחלט יכולה להלחיץ גם את האנשים הרגועים ביותר) ועד למקרים שבהם בעלי עסקים ומוסדות שמזמינים שירות על בסיס קבוע כחלק מתחזוקה שוטפת, עושים טעויות מכוח ההרגל – ולעתים מדובר בטעויות יקרות למדי.

פנינו אל 'המרכז לשירותי ביובית' המספקים שירות ביובית במגוון ערים וישובים על מנת להבין כיצד כל אחד יכול לבחור את נותן השירות המקצועי והזול גם בלי להבין יותר מדי בתשתיות ביוב.

הטעויות הנפוצות בהזמנת ביובית

טעויות בהזמנת קבלן ביוב יכולות לעלות לכם בהרבה מאוד כסף וכאב ראש לא קטן. מדובר בתקלות לא נעימות שמי שלא רגיל אליהן, מוכן לשלם כמעט כל מחיר ורק בכדי לפתור את הבעיה.

לצערנו הרב, ישנם בעלי מקצוע שמנצלים את המקרים הללו על מנת לגבות מחירים מופרזים ולא תמיד לספק את השירות הנכון או לבצע את העבודה כמו שדרוש.

בחירה בהצעה הכי זולה

כולם מעדיפים לשלם את המחירים הזולים ואף אחד לא אוהב להרגיש פראייר אך ישנם מקרים שבחירה בהצעה הכי זולה עשויה לסבך אתכם ולעלות לכם ביוקר.

אנשים רבים נוטים לשכוח את ההבדל בין שירות ומוצר. כשמחפשים מוצר מוגדר, גם אנחנו מעדיפים לשלם את המחיר הזול אך בהזמנת ביובית מדובר כבר בשירות ומה שאתם צריכים לבדוק הוא מה הצעת המחיר כוללת.

לעתים קרובות אתם עשויים לגלות שההצעה הזולה תתברר במקום התקלה כהרבה יותר יקרה מפני שצריך לבצע פעולות נוספות שלא תומחרו בהצעה הזולה אך כן היו מתומחרות בהצעות אחרות שקבלתם.

עריכת סקר שוק הוא דבר מבורך אך חשוב לבחון מה כל הצעת מחיר כוללת.

הזמנת ביובית מחוץ לשעות הפעילות

הזמנת שירות מחוץ לשעות הפעילות עשויה לייקר את המחיר במאות אחוזים. הזנקת כונן והפעלת הכלים בשעות לא שגרתיות עולים הרבה כסף ולכן צריך לעשות הכל כדי להימנע מפתיחת קריאה בלילות ובסופי שבוע למעט מקרי חירום.

נתקלתם בערב בסתימת ביוב? תשאלו את עצמכם האם ניתן לחכות לבוקר. אם התשובה חיובית, תוכלו לחסוך מאות שקלים ויותר.

בחירה בפתרונות קצרי טווח

כפי שהזכרנו בתחילה, צרכנים רבים שנתקלים בסתימות והצפות ביוב עשויים להילחץ ולחפש את הפתרון המהיר ביותר. האם זאת החלטה נבונה? במקרים רבים כן וכל עוד מדובר בסתימה או הצפה פשוטים, לא צריכות להיות בעיות מיוחדות אך אם לא מדובר בבעיה נקודתית אלא בכזאת שחוזרת על עצמה כתוצאה מתשתית בעייתית או גורמים אחרים, יש להמציא פתרון כולל לבעיה והיום יש הרבה מאוד כאלה.

הסתכלות ארוכת טווח אולי תהיה יקרה באופן המידי אך תחסוך לכם הרבה מאוד כסף והתעסקות בהמשך.

הזמנת אינסטלטור במקום ביובית

תמיד למדו אותנו שאם יש בעיה במערכת האינסטלציה, יש להזמין אינסטלטור וזה בדיוק מה שרבים עושים כשהם נתקלים בסתימת ביוב.

בפועל כשמדובר בצינורות הביוב הראשיים, לאינסטלטור אין הרבה מה לעשות חוץ מלהזמין ביובית.

באופן הזה אתם מעכבים את פתרון התקלה ומשלמים יותר כסף (גם לאינסטלטור) שלא לצורך.

ביובית לא מתאימה

יש מגוון רחב של רכבי ביוב ולצד גדולים וחזקים במיוחד, יש קטנות שמותאמות לעבודה במקומות צרים או נמוכים. יש לכם בור ביוב עמוק מאוד עם גישה רחוקה? אתם צריכים משאית גדולה שתוכל לשאוב את הביוב ממעמקי הבור. אם אתם בעלי מסעדה שצריכים לשאוב בור שומן בחניוןף עליכם לבחור בביובית קטנה.

התאמת הרכב חייבת להיעשות כבר בשלב השיחה הטלפונית כך שקבלו הביוב ידע בדיוק מה להתאים ואיך לתמחר לכם את העבודה באופן אמין.

שיטות מוכחות לבחירת קבלן בדרך הנכונה

  1. הזמינו קבלן ביוב מוסמך עם רישיונות וביטוחים.
  2. התמקדו בבעלי מקצוע מהעיר שלכם כך שלא תיאלצו לשלם מחירים יקרים שנובעים מזמן נסיעה ארוך.
  3. השוו לפחות 3 הצעות מחיר והתמקדו במפרטי העבודה ולא רק את המחירים.
  4. הימנעו מתיקונים זמניים וחפשו את הפתרונות הקבועים – זה הרבה יותר זול לאורך זמן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך