רשת האופנה H&O משיקה את קולקציית סתיו חורף 2019 לנשים

קולקציית סתיו חורף 2019 של רשת H&O למותג  Tag Woman מתחברת לאשה, רואה בה השראה ומעצימה אותה בכל בחירה: קלאסית או נועזת, טרנדית מול מונוכרומטית, מאופקת או ספורטיבית
צילום: ליאור קסון

הקולקציה משלבת בין  פריטים קלאסיים ופירטי בייסיק ומתכתבת עם הטרנדים המובילים והנחשקים במחירים לכל כיס.

Holiday by me
בכל זמן בו תרצי להרגיש חגיגית – האישה של תג וומן בוחרת בצבע הלבן, שתמיד מנצח  כשמדברים על אלגנטיות, נוכחות ואישיות. הקולקציה מציעה מגוון רחב של פריטים לבנים: שמלות תחרה, שמלות מפוספסות, שמלות בסגנון חולצות גברים רחבות, חצאיות וחולצות אריג עם כפתורי עץ, או קשירות פפיונים בצידי הגוף. חשיבות גדולה לטרנד השרוולים הנפוחים והדומיננטיים יעשה כל הופעה אלגנטית במיוחד. חולצות ושמלות רקומות עם מחשופי וי או מחשופים ריבועיים יוכלו להדגיש את הסגנון האתני והבוהמי. בנוסף, קבוצת טישרטים מעוצבים מבדי סריג קלילים עם כפתורי עץ בכתף וקרדיגנים בשילוב שרוולי שיפון המעניקים מראה רומנטי. לטוטאל לוק מוצלח ניתן לשלב פריטים כסופים המעניקים זוהר אופנתי, לדוגמה, חצאית פליסה, סריג דקיק, סניקרס או תיק כסוף לצד הגוף.

 

I am the boss
מי הבוס? קבוצת פריטים קלאסית  עם נגיעות אופנתיות בצבעוניות מונוכרומטית של שחור, אפור ולבן עם נגיעות של זהב וכסף, המתאימה לעבודה במשרד. מגוון רחב של מכנסיים שחורים מחטבים, מעוצבים עם רוכסנים או כפתורים חיצוניים, בשתי גזרות של סקיני או רגל ישרה ובגובה מותן מחמיא. לצידם, חולצות אריג מעוצבות המתאימות למשרדים הקרירים, עם דיטיילים מעניינים לדוגמה: כיסים עם קישוט מטאלי, קשירות פפיונים, כיווצי צד, שילובי סריג עם בדי השיפון, שמלות סריג עם צווארוני אריג, סריגי גולף, חולצות מפוספסות "פסי סיכה" פרחוניות או גרפיות בשחור ולבן , קרדיגנים דקיקים וארוכים, מכנסי פליסה מתרחבים ועוד. לימי החורף הקרים מוצעים מעילים אלגנטיים עם כפתרות כפולות וצווארוני פרווה דרמטיים (סינטטיים כמובן) שיכולים גם להישלף בקלות, לצידם מעילים דמויי עור קצרים ומחמיאים, מעילי פוך לבנים ועוד.

Animal power
נחשים, נמרים, טיגריסים זברות ולביאות, הטרנד ממשיך לככב גם העונה ובגדול. שתי קבוצות צבע מובילות, האחת, צבעי ספארי קלאסיים:  כאמל, בז', גווני אדמה וחומים למיניהם לצד שמנת ושחור קלאסיים. השנייה, בגווני האפור שחור לבן, כסף וירוק ליים. בקבוצה זו הטקסטורות והדפוסים בחגיגה גדולה. דפוסי האנימל מופיעים בבדי שיפון בחולצות או שמלות "קומות", בדי ג'רסי במכנסיים או בשמלות, חצאית מבד פליסה או בדי ניילון למעילי פוך מחממים ועוד. בנוסף, קולקציה של פריטים קלאסיים כמו סריגים במחשוף וי עם כפתורי זהב או קרדיגן דקיק ונעים, מכנסי אריג בגזרת ג'ינס לצד מכנסיים רחבים עם קפלים, גינס מודפס בטקסטורת הנמר, חצאית דמוי עור מקושטת ברוכסן, שמלה מבד דמוי זמש ושלל טי שרטים מודפסים.

פריטי הmust  העונה בקבוצה זו הם הסרפנים משלל בדים, סריגים גרפיים, מפוספסים, מחוררים, חלוקה של color block או בטקסטורת זברה עם שילוב של פסים זוהרים של ירוק ליים, מכנסיים עם פסי צד או כפתורים מטאליים. גזרת הסווצ'ר מככבת העונה ומקבלת טוויסט עם רקמות ופאצ'ים של נמרים וכיתובים נלווים. לימי החורף הקרים מציעה קבוצה זו מעילים בגזרת "בומר" מקטיפה, או ז'קטים מדמוי עור עם צווארונים נשלפים דמוי פרווה  עם שערות ארוכות.

צילום טל טרי

Jeans power
קולקציית הג'ינס היא מפגן של עבודת עיצוב מדויקת המתאימה לנשים בעלות אמירה אישית וגזרה נשית. מכנסי הג'ינס מוצעים במגוון כביסות, מצבעוניות בהירה ומשופשפת ועד כחולים משופשפים עם קרעים, או בכביסה אחידה. מגוון גזרות הנעות מboyfriend   דרך גזרה ישרה או רגל מתרחבת, גזרת פוש אפ ועד סקיני עם מותן גבוהה. פסים תפורים בתפר הצד, סיומות של פרימות, קרעים או מכפלות א סימטריים מעניקים עניין נוסף לקולקציה.

בנוסף, שמלות גינס במראה אובר סייז אופנתי מהוות פתרון מצוין לנשים במידות שונות שאוהבות את המראה החופשי והנח. כמו כן, להשלמת המראה-  טישרטים מודפסים במראה מגזינים, סריגים במראה קולג' עם כיתובים, שלל חולצות וטוניקות פלאנל משובצות בצבעוניות של אדום / בורדו כחול ושמנת, סריגי בייסיק או עם  "צמות", וסווצ'רים עם טקסטים ברוח האהבה. אחד הפריטים הנחשקים לטוטאל לוק מושלם בקבוצה זו הוא מעיל קצר בגזרת "בייקר" המשלב בין דמוי עור לפרווה בסגירה א סימטרית בשמנת ושחור.

Garden power
פרחים גדולים, פרחים קטנים, רקומים או מודפסים על רקע בהיר או על שחור- הבחירה בידייך! קבוצה זו משלבת בין צבעוניות של גנים ופרחים לבין צבעוניות בסיסית וספורטיבית של שחור ולבן. המראה הבוהמי משתלב העונה בקלות עם המראה והספורטיבי ויוצר סתיו רומנטי עם אמירה עדכנית. בין הפריטים ניתן למצוא: שמלות נינוחות, חצאיות מתרחבות, טוניקות מרווחות וחולצות פרחוניות הם הבסיס לקולקציה. לצידן סריגי שניל, טקסטורות שעירות, קרדיגנים ארוכים, סווצ'רים רקומים בגזרת אובר סייז, ומכנסיים עם פסי צד ספורטיביים המאפשרים לכל אחת לשלב בין העולמות. שמלת מקסי פרחונית ומעליה מעיל במראה דמוי פרווה ורוד ומגפון כאמל יעשו את העונה למעניינת. צבעוניות הקבוצה:  גוונים ירוקים, חרדלים, ורודים עם שחור ולבן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך