אין אירופה!

אלופת המדינה בכדורסל, מכבי 'בן' בנות אשדוד, שהגיעה עד לחצי גמר היורוקאפ, לא תשתתף במפעל האירופי בעונה הקרובה עקב קשיים תקציביים * ראשי הקבוצה מפנים אצבע מאשימה לקהילה העסקית בעיר

ביום שני האחרון תם המועד האחרון לרישום קבוצות למפעלים האירופיים בעונה הבאה, ומכבי 'בן' בנות אשדוד נשארה בחוץ. עקב חוסר היכולת לגייס את התוספת התקציבית המוערכת בכמיליון שקל, החליטו ראשי הקבוצה לוותר על ההשתתפות במפעלים האירופיים בעונה הקרובה.
"לא ייתכן שכל תקציב הקבוצה ייפול על עיריית אשדוד", אמר אחד מראשי הקבוצה, "איפה כל הקבלנים, היזמים ואנשי העסקים שנהנים מפירותיה של העיר הזו אבל לא מוכנים לתת לה בחזרה? אנחנו מאד מאוכזבים מהכתף הקרה לה זכינו מכל אנשי העסקים בעיר, שיכלו להחזיר לקהילה בצורה של תמיכה בקבוצת הדגל של העיר, אלופת המדינה שהביאה המון כבוד וגאווה גם בזירה האירופית".
חוסר הוודאות התקציבי משפיע גם בפן המקצועי, והוא הגורם העיקרי לכך שעדיין לא הוחתם מאמן לעונה הקרובה, למרות מגעים מתקדמים עם עדן ענבר. נכון לרגע זה גם המגעים עם השחקניות מוקפאים, מאחר והתפיסה לגבי בניית הסגל השתנתה משמעותית עם הוויתור על ההשתתפות במפעל האירופי.
חשש נוסף של ראשי הקבוצה הוא באובדן הקהל, שכן המשחקים האירופיים היו מושכי הקהל העיקריים, ואילו למשחקי הליגה הגיעה כמות קטנה בהרבה. כעת יצטרכו לשים מאמצים נוספים על שיווק הקבוצה.
למרות ההתפתחויות הלא פשוטות הללו, היו"ר טאלי קריאף, מתכוונת להמשיך בתפקידה ההתנדבותי, יחד עם המנהל המקצועי אורי בן סימון. היו כאלה שהציעו לקריאף ולבן סימון להחזיר את הקבוצה לעירייה, לנוכח המצב הכלכלי הלא פשוט לקראת העונה הקרובה, אך השניים בחרו להמשיך בעשייה הספורטיבית, מתוך אמונה שגם עם התקציב הקיים ניתן להמשיך ולזכות בתארים בזירה המקומית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך