מאפיית מאפינס ברחוב העצמאות – מאפים, עוגות ולחמים עושים באהבה, או שלא עושים בכלל…

לפעמים אנחנו מגלים מסעדה, בית קפה או מאפייה שהם כל כך טובים, טעימים ומיוחדים, שאנחנו לא מבינים איך הצליחו לחמוק לנו מתחת לרדאר עד לאותו רגע. הפעם אנחנו עושים כבוד למאפיית מאפינס ברחוב העצמאות 4 (מול בית ספר "היובל"), שאתם ממש, אבל ממש צריכים להכיר. חוץ מזה, הבעלים נאור עמק, תורם בכל יום שישי מאפים, עוגות ולחמים לטובת סעודה שלישית בבית הכנסת "היכל בני אסרף" וגם למקומות נוספים, גבאי בית הכנסת מרסל אמזלג: "אנחנו מגיעים ביום שישי ולוקחים כל מה שאנחנו צריכים ביד נדיבה ובלי חשבון, כדי לשמח את ציבור המתפללים והילדים בסעודה שלישית כיד המלך"

יש מסעדות שאנחנו יוצאים מהבית בשבילן, ברור, אבל מאפיות? לצאת מהבית בשביל מאפה? אז התשובה היא כן, לגמרי, בהנחה שמדובר במאפה הנכון… ביום שישי האחרון קפצנו לרחוב העצמאות 4 ברובע הסיטי (מול בית ספר "היובל"), כדי לראות מה ניתן לאכול ולקחת הביתה במאפיית מאפינס, שפועלת במקום בהצלחה רבה בתקופה האחרונה. קשה להאמין שהמקום הקטן והצנוע הזה הוא אחת המאפיות הטובות בדרום.

החלטנו לטעום כמה וכמה עוגות ומאפים, ולקחנו בחשבון שעדיף לא לספור קלוריות… העוגות העשירות במראה (והלא יקרות לכיס…) הפתיעו אותנו, והם דומות להפליא בטעם ובהגשה לקונדטוריות יוקרה מאזור תל אביב. גם עוגת הקארנץ' מלאת השוקולד הפתיעה לטובה, והיא הייתה פריכה, חמה ועמוסה בשוקולד ובקלוריות…

הבעלים של מאפיית מאפינס נאור עמק, עושה את העבודה לפני ומאחורי הקלעים, ועובד משעות הבוקר המוקדמות כדי שכבר בשבע בבוקר כל מי שעובר ברחוב העצמאות לא יפספס את הריחות המיוחדים והטעמים המיוחדים של המאפים, הלחמים והעוגות. נאור פועל להרחבת הפעילות במאפיה, ומקיים שיחות עם מוסדות ומפעלים וגם ללקוחות פרטיים, לספק כמות קבועה של לחמים ומאפים על פי דרישה במחיר הכי זול באשדוד. "אני קורא לכל המפעלים והמוסדות שצריכים לחמים ומאפים על בסיס קבוע, ליצור איתנו קשר. אנחנו נעשה את העבודה הכי טוב שאפשר גם במחיר וגם באיכות, בהתחייבות", אומר נאור עמק.

מעבר לעשייה החשובה, נאור דואג לעשות למען הקהילה ותורם בכל יום שישי כמות גדולה מאוד של לחמים ומאפים. לדוגמא, מאפיית מאפינס תורמת בכל יום שישי מאפים, עוגות ולחמים לטובת סעודה שלישית בבית הכנסת "היכל בני אסרף" ברובע הסיטי. גבאי בית הכנסת מרסל אמזלג מגיע בכל יום שישי בצהריים ולוקח כל מה שהוא צריך לטובת ציבור המתפללים. מרסל אומר לעיתון "המגזין": "אנחנו מגיעים בכל יום שישי ולוקחים כל מה שאנחנו צריכים ביד נדיבה ובלי חשבון, כדי לשמח את ציבור המתפללים והילדים בסעודה שלישית כיד המלך. נאור הוא אדם בעל נתינה ואנחנו מודים לו על התרומה הנכבדה והחשובה הזו".

מאפיית מאפינס, רחוב העצמאות 4 ברובע הסיטי (מול בית ספר "היובל"). טלפון: 08-6673033, 052-6959503.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך