לראשונה: הונפק בול שמוקדש למאבק בסרטן השד

השירות הבולאי הנפיק לרגל חודש המודעות לסרטן השד בול בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן
צוות האתר | יום חמישי - 03/10/19 - 10:36
צילום: אייל קרן

לרגל חודש המודעות לקידום המאבק בסרטן השד, שחל באוקטובר, הנפיק השירות הבולאי בחברת דואר ישראל, בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן,  בול שמוקדש למאבק בסרטן השד. הבול עוצב בידי המעצבת מירי ניסטור וערכו הנקוב 2.50 ₪.

תיאור הבול – בבול נראות דמויות של רופא ואשה מחזיקים יחד את הסרט הוורוד, שהוא אחד מסמלי המאבק בסרטן השד. הסרט המקופל יוצר צורת לב שמשדרת אופטימיות ושיתוף פעולה למען מטרה טובה. בשובל הבול רואים שלושה אייקונים מרכזיים המסמלים פעילות גופנית, תזונה ומחקר – שילוב של אורח חיים בריא ומחקר מתקדם. הבול הונפק לקראת חודש המודעות לקידום המאבק בסרטן השד באוקטובר, תחת הסיסמה "נאבקים בסרטן השד", ומעטפת היום הראשון של הנפקת הבול נושאת את הכתובית – "ניתן להפחית את הסיכון לסרטן השד ולהירפא מהמחלה" בשלוש שפות – עברית, אנגלית וערבית.

האגודה למלחמה בסרטן, מירי זיו ולמנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן, משה  בר-חיים, בנוכחות מעצבת הבול מירי ניסטור. מנכ"ל חברת דואר ישראל, דני גולדשטיין בירך במפגש על שיתוף הפעולה בין השירות הבולאי לבין האגודה למלחמה בסרטן בהנפקת הבול והוסיף כי "הבולאות הישראלית נוגעת במגוון תחומי החיים, אירועים שונים בחיי האומה והתרבות העולמית, נופים ישראליים, ההוויה הישראלית ועוד. לבולים יש משמעות סמלית, מעבר להיותם אמצעי תשלום במשלוח מכתבים, והם נושאים עימם מסרים בנדודיהם ברחבי העולם".

סגנית יו"ר האגודה למלחמה בסרטן, מירי זיו, אמרה במפגש כי: "מטרתו של שיתוף הפעולה המבורך עם חברת דואר ישראל, הוא לעורר את מודעות הציבור לאימוץ אורח חיים בריא, אשר הוכח מדעית כמפחית משמעותית את הסיכון לחלות ולגילוי מוקדם.