כנס משרדי הנדל"ן הגדול הראשון נערך במסעדת היוקרה "אטמוספירה"

את זה לא רואים כל יום: כ-100 סוכני נדל"ן מובילים בעיר ממשרדים שונים, ערכו כנס משותף של גיבוש, הכנס נערך במסעדת היוקרה "אטמוספירה", בשילוב של אוכל ובריכה. אסף חלא אחד מבעלי פלקון נדל"ן: "הגדולה להפוך מתחרים לפרטנרים בה העסקים יניבו פירות הרבה יותר מהר"

החודש נערך אירוע במסעדת היוקרה "אטמוספירה". המדובר באירוע ראשון מסוגו, שיהפוך למסורת. אירוע שהוא נדיר כשלעצמו, אבל נחל הצלחה גדולה מאוד. המדובר בכנס גיבוש נדל"ן שנערך לראשונה באשדוד, בשילוב מסיבת בריכה, אוכל מעולה ושירות מעל הכל. אבל מה שהיה מיוחד בכנס הוא שלגיבוש הגיעו סוכני נדל"ן ממשרדים שונים בעיר.

כן, בדיוק מה שאתם חושבים. סוכני נדל"ן שהם ביום יום עובדים אצל סוכני נדל"ן אחרים ובדרך כלל מתחרים ביניהם, החליטו להתגבש יחד במקום אולי הכי מתאים ליהנות יחד, מסעדת היוקרה "אטמוספירה" בגג של מתחם הכושר "סווט סטאר".

היוזמים היו אסף חלא (בעלים של "פלקון נדלן") בשילוב עם יוסי שרון (בעלים של "לידרס") ודקלה פור (שותפה ב"אנגלו סכסון" אשדוד). הם הרימו את הכפפה וארגנו כנס מדהים לראשונה בעיר, המחבר את כל משרדי נדל"ן בעיר, כש-100 סוכנים מובילים, התכנסו להרמת כוסית מפנקת במסעדת "אטמוספירה".

הכנס על פי המארגנים נועד על מנת לחבר את זירת העסקים הנדל"נית בעיר ולקיים שיתופי פעולה יחדיו. על פי הרשמים כולם נהנו וחלקו אינפורמציה עתידית בנושא הנדל"ן. מעתה ואילך הוחלט כי העניין יהפוך למסורת קבועה ומתכוננים למסיבת סוף שנת 2019.

אסף חלא ממארגני האירוע סיכם אותו אולי בצורה הכי ישירה ונכונה: "הגדולה להפוך מתחרים לפרטנרים בה העסקים יניבו פירות הרבה יותר מהר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך