שיפוץ בניינים באשדוד

חושבים על שיפוץ הבניין שלכם? הספקתם כבר לדבר עם השכנים האחרים? אתם בטוחים שכולם מעוניינים בכך ומוכנים לשים את סכום הכסף הנדרש? אם התשובה שלכם היא כן לכל השאלות הללו, כל שאתם צריכים לעשות הוא לאתר גורם מקצועי בתחום של שיפוץ בניינים באשדוד, להאציל עליו את המשימה ולראות את הדברים קורים. יחד עם זאת, אם אתם לא לגמרי סגורים ואם לא ברור לכם עדיין אם תצליחו לגבש את כל העניין, חשוב שתאצילו את המשימה דווקא על הדיירים האחרים בבניין.

שיתוף פעולה מצד כלל הדיירים – תנאי הכרחי לביצוע שיפוץ

כמו בכל הארץ, גם באשדוד כל פרויקט שיפוץ בניין מחייב הסכמה של כלל הדיירים. לחילופין, אם תצליחו להשיג רוב מיוחס של הדיירים, תוכלו בכל זאת להוציא את הפרויקט אל הפועל, אך במקרה כזה יהיו אלה הדיירים שהביעו הסכמה, שגם יממנו את הפרויקט בעוד שאת הדיירים הסרבנים לא תוכלו באמת לחייב. הפתרון הטוב ביותר במצבים אלה הוא לערב את כלל הדיירים עד כמה שניתן וגם לנסות ולהבין את הסיבות שעומדות מאחורי הסירוב הזה. ישנן בהחלט סיבות לגיטימיות ומוצדקות לסרב לביצוע שיפוץ כולל של הבניין ואחת הבולטות שבהן היא היעדר תקציב נדרש. לא כל המשפחות בבניין אמורות להיות באותו מצב כלכלי, וייתכן בהחלט שאחת או יותר משפחות פשוט לא תוכלנה לעמוד בסכומים המדוברים.

איך מגשרים על הפערים בכדי לייצר הסכמה בין הדיירים?

שיפוץ בניינים באשדוד היא פרקטיקה יום יומית וכמעט בכל רגע נתון ישנו בניין כלשהו באשדוד שעובר סוג כלשהו של שיפוץ. זה יכול להיות שיפוץ מאוד נקודתי של החלפת הריצוף בלובי וברחבת הכניסה. זה יכול להיות עיצוב הלובי או החלפת ריצוף בחדר המדרגות. זה יכול להיות צבע וטיח או עיצוב גינה או למעשה כל עבודה נקודתית אחרת. יחד עם זאת, בדרך כלל כאשר מדובר על שיפוץ בניינים באשדוד אתם חייבים לבחור בחברת בניה המתמחה בביצוע שיפוץ בניינים כמו חברת אורגד מבנים המתמחה בביצוע כל סוגי עבודות השיפוץ בבניין משותף כמו טייח חדש וגם צביעת בניין, הכוונה היא לפרויקטי שיפוץ נרחבים יותר שנוגעים כמעט בכל השטח המשותף בבניין ואולי אף בדירות הפרטיות של בעלי הדירות בו.

העניין הוא שאם אין לכם הסכמה מלאה של כלל הדיירים, אתם רוצים לתעדף את המשימות השונות ולהחליט מה חשוב יותר ממה. לאחר שתעשו זאת, תוכלו אולי לגייס את כלל הדיירים להיקף מסוים של שיפוץ, בעוד שאת השיפוץ הנרחב יותר תוכלו לממן בעזרת הדיירים שכן יכולים, או שתוכלו לוותר עליו בכלל. מגורים בבניין משותף זה גם עניין של פשרה, ועניין זה עולה ביתר שאת כאשר מעוניינים לבצע פרויקט משותף כמו שיפוץ בניין, איטום גג, התקנת מעלית, התקנת הסקה מרכזית וכדומה.

אם תפעלו חכם, תשתפו את כלל הדיירים ותראו להם שאתם מבינים אותם וגם יודעים להציע להם פתרונות אפקטיביים, ייתכן שתוכלו כבר בקרוב לפגוש איש מקצוע המתמחה בתחום של שיפוץ בניינים באשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך