מרדף של שוטרי יס"מ אחר צעיר שחטף תיק מאישה

תושב אשדוד נעצר בימים האחרונים על ידי משטרת ישראל בחשד שביצע שוד במהלכו חטף תיק מאישה (36) שהלכה ברחוב. תגובה מהירה של לוחמי היס"מ הביאה לאיתורו בעת שניסה להשמיד ראיות הקושרות אותו למעשה. מעצרו הוארך במספר ימים.

ביום שלישי השבוע (17.9) בשעת לילה התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה אודות בחור שחטף תיק מאישה ברחוב אח"י אילת בעיר אשדוד. עוד נמסר בדיווח כי הקורבן יחד עם נוספים החלו רודפים אחר החשוד אך זה הצליח לחמוק מהם. כוחות משטרה שהוזעקו למקום החלו בפעולות לאיתור החשוד, ואכן תוך זמן קצר הצליח צוות לוחמי יס"מ לכיש לאתר את החשוד במתנ"ס הסמוך לביתו כשהוא מנסה לשרוף את המסמכים והתעודות שגנב מהקורבן.

לוחמי היס"מ בצעו מיד את מעצרו של החשוד תוך שכיבו את האש שהחלה אוחזת במסמכים שכללו בין היתר את רישיון הנהיגה על שמה של אותה צעירה שנשדדה. בחיפוש בביתו אותר על ידי הלוחמים הארנק ששייך לקורבן מעשיו של החשוד. הוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה שם מסר גרסתו ולאחריה נכלא. אתמול (רביעי) הוארך מעצרו בבית המשפט עד ליום ראשון הקרוב (22.9) לטובת המשך החקירה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך