תושב אשדוד חשוד בפגיעה מינית קשה בצעיר לוקה בשכלו

תושב אשדוד (44) נעצר אתמול על ידי משטרת ישראל במסגרת חקירת מקרה קשה של פגיעה מינית בצעיר הלוקה בשכלו אותו פגש בפארק בעיר. מעצרו הוארך היום (ב') בשלושה ימים נוספים לטובת החקירה. במשטרה חושדים כי ישנם קורבנות נוספים למעשיו
אסיר אזוק באזיקים

תושב אשדוד (44) נעצר אתמול על ידי משטרת ישראל במסגרת חקירת מקרה קשה של פגיעה מינית בצעיר הלוקה בשכלו אותו פגש בפארק בעיר. מעצרו הוארך היום (ב') בשלושה ימים נוספים לטובת החקירה. במשטרה חושדים כי ישנם קורבנות נוספים למעשיו.

מעצרו של תושב אשדוד הוארך היום בבית המשפט בעיר לבקשת המשטרה לאחר שהוא נעצר אתמול (ראשון) בחשד שביצע מעשים מגונים בצעיר הלוקה בשכלו. חקירת המקרה הקשה החלה לפני ימים ספורים לאחר *שאמו של הצעיר* הגיע אל תחנת המשטרה וגוללה בפני החוקר את שסיפר לה בנה. בעקבות חומרת המקרה, החל צוות חקירה בראשות קצין משטרה בבדיקת האירוע תוך פעולות חקירתיות מקדמיות, לרבות חקירה מיוחדת, שיביאו לחשיפת זהותו של החשוד, איתורו והבאתו לחקירה, פעולות שהביאו לאיתורו אתמול של החשוד באותו פארק בו על פי החשד ביצע החשוד את מעשיו בצעיר. החשוד שנעצר הועבר לחקירה בתחנת המשטרה שם מסר גרסתו לחוקריו ובסיומה נכלא, וכאמור היום הוארך מעצרו בבית המשפט.

"מדובר במקרה קשה בו על פי החשד ניצל החשוד במודע את מוגבלותו של הצעיר וביצע בו מעשים מגונים בטרם הספיק הקורבן להימלט מפניו"*, ציינו במשטרה.

על פי החשד החשוד פגש בצעיר בפארק שברובע יא' והחל משוחח עמו ובשלב מסוים החל מבצע בקורבן מעשים מגונים למרות התנגדותו. בנוסף, ביקש החשוד מהקורבן הצעיר להילוות עמו למקום סמוך, דבר שלא התממש מאחר והצעיר המבוהל הצליח להימלט מהמקום היישר אל ביתו שם דיווח על שארע לאמו שכאמור הגיעה אל תחנת המשטרה ודיווחה על כך.

מחקירת המקרה עולה כי החשוד בעל מבנה גוף מלא, שיער שחור קצר וגוון עורו שחום, ככל הנראה נוהג להסתובב עם משקפי שמש רחבות על פניו, ויתכן כי אין זה המקרה היחיד בו הוא מעורב. במשטרה אף פונים לציבור תושבי העיר במידה וישנם קורבנות נוספים, יש להגיע אל תחנת המשטרה בעיר ולדווח על כך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך