האשדודים שגילו איך לא להיכנס למינוס בקיץ?

אופיר זילביגר – יועץ לכלכלת הבית וניהול ההון האישי, הפך את הליווי שלו לתוכנית אינטרנטית שכבר רשומות אליה מעל 400 משפחות. והתוצאות? מטורפות!

סביבות ה-60% מהמשפחות בישראל נמצאות במינוס תמידי ומעולם לא באמת למדו איך להתנהל עם הכסף שלהן כמו מקצוענים. אף אחד לא לימד אותנו את הדברים האלה בבית הספר. המון שכירים למשל לא יודעים שמגיעים להם החזרי מס, לא מכירים אפיקי השקעה שונים למעט הכסף שהם כן הצליחו לחסוך ולא נמצאים בשליטה מלאה על ההוצאות.

הרי כל אחד מאיתנו היה רוצה לחיות ברוגע נפשי, שנוכל לצאת לחופשה ברוגע נפשי ובלי ייסודי מצפון, שלילדים שלו יהיה כל מה שהם חולמים עליו ושהם אפילו יוכלו ללמוד בעתיד בהארוורד או פרינסטון. מחקרים קובעים שמצב כלכלי קשה מוביל לסטרס, שמהווה את הגורם מספר אחד לגירושין ולנישואים לא מאושרים.

בדיוק בשביל זה, אופיר זילביגר – יועץ לכלכלת הבית וניהול ההון האישי, הפך את הליווי שלו לתוכנית אינטרנטית שכבר רשומות אליה מעל 400 משפחות. והתוצאות? מטורפות!

https://youtu.be/hl5b-PGd7Wg

אופיר זילביגר, אב ל-5 וקצין קרבי בנח"ל, הבין לפני כמה שנים שהוא עצמו צריך ללמוד להתנהל פיננסית. לגדל חמישה ילדים בגיל צעיר תוך כדי שאתה עושה מילואים, זה לא פשוט. אופיר החליט לקחת את עצמו בידיים כאשר קיבל סירוב לכרטיס אשראי בתחנת דלק. זה היה הרגע שבו הוא אמר לעצמו: "אני לא מפחד יותר מלהתעסק עם כסף. אני לומד להשתלט עליו".

מאז חייו השתנו מקצה לקצה.
רק 4% מהאנשים יודעים באמת להתנהל עם הכסף שלהם, ולאנשים האלה אנחנו לרוב קוראים "מיליונרים" או פשוט אנשים עשירים. כל האנשים האלה יגידו לכם שהדבר הכי חשוב בדרך לחופש כלכלי, הוא לדעת לשלוט בכסף שלך. לא בהכרח להרוויח משכורות עתק. גם וורן באפט בכבודו ובעצמו מחלוקת עיתונים עבור 175$ בחודש.

אופיר זילברג

התנהלות כלכלית נכונה היא בדיוק מה שהביא אותו לאיפה שהוא נמצא היום.
אופיר, שרק לפני שנים בודדות היה במצב שכרטיס האשראי שלו לא עבר, כיום נמצא במצב אחר לגמרי. בבעלותו כבר 3 דירות והוא מתכנן לרכוש דירה עבור כל אחד מהילדים שלו ולחסוך עבורם לאוניברסיטאות הטובות בעולם ביום שבו יהיו גדולים (הבכורה שלו בת 12). אבל הוא לא עושה זאת לבד. הוא מציע לכל משפחה אשר רוצה לעבור את תוכנית הליווי שלו, את אותו השינוי.

לדבריו, משפחות רואות שינוי משמעותי תוך 60 יום מהרגע שנרשמות לתוכנית שלו. אז אולי בקיץ הבא, כולנו נהיה מוכנים יותר להוצאות. לפני הליווי שלו (שעולה כ-7,000 ₪), אופיר צילם סידרת הדרכות חינמיות של שעה, שמלמדות משפחות התנהלות כלכלית בסיסית, לגמרי בחינם.

אם אתם רוצים לקבל את סידרת ההדרכות האלה, ניתן ללשוח הודעת וואטסאפ – "אשמח לקבל את ההדרכות", למספר הטלפון: 054-9082665

https://youtu.be/MblKbkrq96c

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך