הוארך מעצרו של תושב אשדוד החשוד במעשים מגונים בקטינה

לבקשת המשטרה הוארך היום פעם נוספת מעצרו של תושב אשדוד החשוד בביצוע עבירות מין ומעשים מגונים בקטינה במהלך השנים האחרונות
אדם כבול
אילוסטרציה.

תושב אשדוד (34) נעצר בראשית החודש לאחר שהתקבלה תלונה בתחנת המשטרה כי הוא ביצע עבירות מין ומעשים מגונים בקטינה במשך מספר שנים. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת לטובת פעולות החקירה והיום (ראשון) הוארך מעצרו פעם נוספת, עד יום ג' הקרוב (13.8). במהלך דיון בעניינו בסוף השבוע האחרון הורה בית המשפט בדיון שהתקיים ב"דלתיים סגורות" כי חל איסור על פרסום כל פרט היכול לחשוף את זהות המתלוננת בתיק זה.

בתאריך 31.7 בשעת ערב מאוחרת דיווחה הקטינה לחוקרי המשטרה כי החשוד מבצע בה כבר מזה מספר שנים עבירות מין ומעשים מגונים באמתלות שונות. בעקבות תלונתה נעצר החשוד ביום למחרת והועבר לחקירה בתחנת המשטרה שם הכחיש את החשדות המיוחסים לו. לבקשת המשטרה נעתר בית המשפט במשך ימים אלו שחלפו והאריך את ימי המעצר לטובת המשך ביצוע פעולות החקירה בהן נאספו עדויות נוספות כנגד החשוד. כאמור, היום האריך בית המשפט פעם נוספת את ימי מעצרו והורה כי החשוד ישהה מאחורי סורג ובריח עד יום שלישי הקרוב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך