בטוטו הכל יכול לקרות

שלא תתבלבלו לרגע. זה רק גביע הטוטו. זו לא הליגה. כבר ראיתי קבוצות מצליחות בגביע הטוטו ומתרסקות בליגה. אפשר ללמוד, צריך ללמוד, אבל לא להמליך ולא להדיח אף אחד # זה זמן טוב לשופטים לעשות עבורם הכנה וללמוד ממנה, ויש להם מה ללמוד ולהתכונן. # ואם כבר גביע הטוטו, אז זו הכנה מצוינת לקהל. להתחמם אף הוא ולהגיע למחקים. כולל לי"א.
סידי

הליגה חזרה. למרות שהיא לא חזרה. אבל בעצם היא כן. בערך.  אנחנו בשיא "גביע הטוטו", שזה כמו נחליאלי שמבשר את בוא הסתיו. זה כאילו אין ליגה בלי גביע הטוטו, כמו אין חגיגה בלי בלי בלי בלי עוגה (ספרתי 4 בלי נשבע לכם). לא שהעוגה היא גביע הטוטו, אבל החגיגה שם במסגרת הזו, של חלק מהקבוצות, מטעה.

אסור להתמוגג על גביע הטוטו. המפעל הזה מאפשר ללמוד ולתקן לפני הליגה, לבחון שחקנים ישראלים וזרים שלא בטוח שיישארו, לעשות 5 חילופים במקום שלושה ולתת זמן משחק לכאלה שלא תמיד יישחקו, או לא יישחקו הרבה. בדיוק המקום לקבל תמונה מה עוד צריך. ליטושים אחרונים או גרוע מזה, החלפה. אבל לא יותר מכך. אסור לחשוב שאם מצליחים או נכשלים בגביע הטוטו זה מלמד על הליגה.

לי לקח לא מעט שנים להבין את זה. יש כאלה שהן "חדשים" בעסק וחושבים שאם הקבוצה שלהם נכשלה או הצליחה אז זה מה שיקרה בליגה. זה לא שיכולת טובה בגביע הטוטו צריכה "לגרום ללחץ", חס ושלום, אבל לא להסתנוור, לא ללכת בלי "משקפי מגן", לעיניים, בכדי שמשהו חס וחלילה לא יתפוס …תח….ת (הנה אמרתי).

נכון, זה מה שיש ללמוד ממנו ואם הקבוצות עסוקות בללמוד מגביע הטוטו, אז דיינ. זה בדיוק המקום לעשות חושבים (תמיד טוב לחשוב. משמע אתה קיים). אבל לא לעשות מזה מדע מדויק. עם נתונים סטטיסטיים ללפטופ. בכדורגל תמיד הוכח שעדיף לב טוב על לפ טופ.

לא הטבלה החשובה. טבלת גביע הטוטו.

גם להם זה טוטוב

כולם יכולים ללמוד מזה. נכון. גם הם. גם להם זה טוטו, או טוטוב במקרה הזה. כן לאלה שרצים ליד השחקנים, לובשים תמיד את החולצה שלא מתאימה לשתיהן, ועושים סדר, נו התחכמתי יותר מידי. התכוונתי לשופטי הליגה.

האמת ראיתי את השפטים בגביע הטוטו, יש להם מה ללמוד. לפחות לאלה שראיתי במגרש או בטלוויזיה ואל אתחיל פה בשמות שלא ישלפו לי פה איזה כרטיס ביוקר שלהם בצבע לא מחמיא לי, צהוב או אדום. ראיתי במשחקים שחלקם שולפים מהר מידי (בעדינות עם הכרטיס) כרטיסים, או לא שולפים כשצריך (לא הבאתם כרטיסים?), כולל למאמנים אגב העונה. ראיתי שופטים קרובים לאירועים וכאלה שרואים את זה בשלט רחוק ויצטרכו את הטלוויזיה בכדי להחליט, ועבורם באמת צריך את את ה-VAR שזה טלוויזיה לשופטים.

שופטים הם בני אדם. אל תטעו. הם כן. אני לא מקבל שטעויות הן חלק מהמשחק. הכדור הוא חלק מהמשחק, הטעויות צריכות להיות בשוליים, לא להפריע לכדור להתגלגל לצד הנכון של הרשת. אם אצל שופט הטעויות הן שכיחות מיד, סימן שהוא באופסייד (איזה משחק מילים). לטעות מידי פעם זה אנושי, אבל לא אנושי לטעות כל הזמן. וגם את זה ראיתי אצל שופטים. חלק מהשופטים פשוט לא מבינים שהם לא העניין ושורקים כל הזמן ומתייחסים למשחק כאילו הוא עבורם. כבר אמרו חכמים ממני, לא שיש רבים כאלה, ששופט הוא במיטבו והוא הכי בולט כשהוא לא מורגש.

גביע הטוטו זה המקום עבור השופטים לחזור לכושר משחק. לרוץ, להזיע להשפיע. בעיקר אגב לרוץ. כי יש כאלה שעדיין לא מבינים שהם לא משחקים במרכז המגרש…ולא זזים משם….הם השופט לא הקשר. וזה הקשר היחיד לעיגול האמצע.  אבל בואו נהיה עדינים (קשה לנו כי השופט הוא תמיד….תמשיכו אתם לבד) וגם להם כמו לקבוצות מגיע 100 ימי חסד, אם היו לנו, היינו נותנים. אבל הלו, הליגה מתחילה כבר. אז תלמדו מגביע הטוטו. אח"כ לא נסלח על אף שריקה (לא שאנחנו סולחים אי פעם)….

ואתם גם

כן. גם אתם הקהל. גם אתם צריכים לחזור. לא מעניין אותי אם במקרה שלכם עם כושר או בלי, אבל גביע הטוטו זה הזמן להחזיר אתכם למגרשים. אז תחזרו. אם זה היה תלוי בי הייתי לוקח אפס שקלים לאוהדים במשחקי גביע הטוטו. הייתי נותן לכם בחינם לטעום את הפרומו הליגה, להריח את הדשא ואז כמו מכורים… למכור לכם מנוי. בטוח שהייתם הולכים על זה.

הקהל הוא לב המשחק. אי אפשר בלי קהל. תשאלו כל שחקן שאתם רוצים. הקהל, דהיינו אתם, מוציאים ממנו את היכולת המכסימלית שלו, כשהוא משחק ממול אצטדיון מלא. אז גביע הטוטו זה עבורכם שלב הבתים שלכם…לצאת מהבתים שלכם. קדימה תזיזו את התח…ת (הנה אמרתי שוב2). תפעילו פעם אחת את האגן בתנועה ישירה למגרש ולא את הפה בתנועה מעגלית מול הטלוויזיה.

גם האוהדים באשדוד (ולא משנה איזו קבוצה אתם אוהדים), צריכים לבוא למשחקי גביע הטוטו ואח"כ לליגה. כי לא משנה את מי אתם אוהבים או אוהבות, הרי שאת הקבוצות הבכירות תפגוש רק באמצעות מ.ס אשדוד. מ.ס אשדוד תביא את בית"ר ירושלים, מכבי ת"א, מכבי חיפה, הפועל ת"א, הפועל באר שבע… ותמשיכו לבד. לכן תתחממו גם אתם,. והכי חשוב תגיעו. כי הכדורגל זה הדבר הכי טוב שיש…עם תקבלו גביע או לא גביע הטוטו.

וחכם סידי אומר: "התאכזבתם רק כי ציפיתם…"

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך