מ.ס אשדוד: אלאבי פצוע, מושל יחזור לאימונים, בריהון חוזר

מ.ס אשדוד העושה בסלובניה, נמצאת כבר בחלק האחרון של המחנה. הזר סמואל אלאבי שנפצע בתחילת המחנה, עדיין פצוע. בנצי מושל אמור לחזור לאימונים עוד לפני תום המחנה, יעקב בריהון חזר לאימונים. באשדוד רוצים לסגור את עניין הבלם.
אלאבי. עדיין פצוע.

מ.ס אשדוד עומדת לפני סיום המחנה שלה בסלובניה. היא אמורה לערוך עוד משחק אימון אחד ועד לסוף השבוע היא תחזור לארץ. היא תערוך את משחק גביע הטוטו הראשון שלה ב-30 בחודש מול הפועל ת"א.

באשדוד רוצים לסגור את עניין הבלם. הבלם מאוגנדה טימותי אוואני לא הגיע ועדיין אין החלטה לגבי הבלמים שנבחנים, הקמרוני ג'רום גיהואטה, שעשוי להיבחן גם בבני יהודה והניגרי לוקמן זכריה.

לגבי פציעות, הרי שהזר הגנאי סמואל אלאבי עדיין לא מתאמן. הוא פצוע כמעט מאז תחילת המחנה וסובל ממתיחה ברצועה. בנצי מושל ינוח לאחר שקיבל מכה והוא אמור לחזור עוד לפני סיום המחנה לאימונים ויעקב בריהון חוזר באופן מלא, לאחר שלא התאמן עם כל הקבוצה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך