מ.ס אשדוד החתימה בלם מנבחרת אוגנדה

יום לפני היציאה למחנה האימונים תצא אשדוד עם בלם. הקבוצה החתימה את טימותי אוואני,בלם אלופת אוגנדה ונבחרת אוגנדה ששיחק באליפות אפריקה האחרונה. מצבת הזרים כרגע עומדת על 4.

בשורה מצידה של מ.ס אשדוד, יום לפני היציאה למחנה האימונים בסלובניה.

הקבוצה החתימה את טימותי אוואני, 23, בלם נבחרת אוגנדה ואלופת אוגנדה.  השחקן ייצא עם אשדוד לסלובניה ווכל להתאמן במשך כל תקופת המחנה ולכן מדובר בהחתמה בזמן הנכון. ייתכן כי גם במחנה יגיעו להיבחן בלמים נוספים, או אולי אפילו זרים בתפקידים אחרים.

מהקבוצה נמסר: שמחים לבשר על צירופו של הבלם טימותי אוואני בן ה-23 מאוגנדה, שחתם על חוזה ל-4 עונות לאחר שנרכש מקבוצתו KCCA, איתה זכה באליפות. אוואני, בלם נבחרת אוגנדה, רשם לאחרונה 4 הופעות באליפות אפריקה בה היה מהבולטים והגיע עם נבחרתו עד לשמינית הגמר. בסה״כ רשם אוואני 30 הופעות במדי נבחרתו. בעונה האחרונה נבחר לשחקן העונה באוגנדה וכן הוכרז כאהוב הקהל בקרב האוהדים. הוא יצטרף ישירות למחנה האימונים בסלובניה שם יפגוש את חבריו לקבוצה ואנשי הצוות המקצועי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך