מ.ס אשדוד מחפשת קשר במקום דן ביטון

הפרסומים מדברים על ערן לוי, יעקב בריהון ושחקן זר, שהוא אופציה מאוד טובה. באשדוד רוצים לסגור את הסגל כולו לפני היציאה למחנה האימונים ביולי. נמשך המחנה לנבחנים, נאור עבודי קשר ששיחק בעכו מתאמן אף הוא.
מ.ס אשדוד מחפשת קשר במקום דן ביטון
עזב. ביטון.

מ.ס אשדוד מחפשת בימים אלו שחקני חיזוק לקבוצה. המטרה בלם או שניים, קשר וחלוץ. זה לפחות עד למחנה האימונים.

כמו שזה נראה שמות עולים, חלקם לפי פרסומים. המדובר בערן לוי, יעקב בריהון ויתכן גם קשר זר. נראה כי הקשר הגנאי סמואל אלאב, שהצטרף לקבוצה גם הוא מעומד לתפקיד עושה המשחק. אבל כמובן יחכו לראות אותו במחנה בסלובניה. יתכן שיגיע עוד קשר זר ברמה גבוהה.

עוד שחקן בתפקיד שנבחן באשדוד במחנה שנערך בימים אלו, הוא נאור עבודי, מהפועל עכו, שהיה בין האחראים להישארות עכו בלאומית, כשכבש שלושער במשחק ההישרדות מול הרצליה. עבודי יכול לשחק גם כחלוץ.

מועמד. בריהון.

המטרה של אשדוד היא להגיע למחנה האימונים בסלובניה באמצע יולי, כשכל הסגל, או לפחות רובו הגדול סגור. אולי ייבחנו שם שחקנים, אבל בהחלט אין כוונה כמו בעונה שעברה להחתים אחרי המחנה, אלא אם כן לא תהיה ברירה.

נבחן. עבודי.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך