מהעונה הבאה – מאמנים יורחקו בכרטיסים אדומים

במסגרת שינוי החוקה של פיפ"א, בדיוק כמו השחקנים, גם המאמנים ייצברו כרטיסים צהובים ויורחקו אוטומטית כאשר ייקבלו 5 ו-9 כרטיסים צהובים בסך הכל
כרטיס אדום

לידיעת רוני אוואט ומשה אוחיון ולמעשה כל מאמני האזור. פיפ"א הכניסה שינויים גדולים בחוקה לקראת העונה הבאה, שנכנסו למעשה כבר לתוקף במונדיאל הנשים המתקיים בימים אלו. כמו כן, גם בקופה אמריקה נראה כבר את החוקים הללו מיושמים, כאשר אחד השינויים עוסק בהרחקת המאמנים.

עד היום ראינו מאמנים מתווכחים עם שופטים, מקבלים אזהרות, ולפעמים מורחקים ומגיעים לבתי הדין. כעת, לפי החוקה החדשה, שופט יוכל לשלוף כרטיס צהוב או אדום נגד אנשי הצוות של הקבוצה, כולל באזור הטכני. מאמן יוכל לספוג כרטיס צהוב, ובהתאחדות לכדורגל מתכוונים לאשר כי למאמנים תהיה צבירה של כרטיסים צהובים כמו שחקנים, קרי בצהוב חמישי אוטומטית המאמן ירצה עונש הרחקה ולא יוכל להיות על הקווים, אותו דבר בצהוב תשיעי וכו'.

למעשה הכוונה היא להשוות את החוקה למאמנים כמו זאת של השחקנים במקרה של עבירות וצבירת כרטיסים צהובים. אם מבצע העבירה לא מזוהה, המאמן יקבל את העונש במקומו. אגב, איש צוות רפואי שמורחק יוכל להישאר על הספסל אם אין איש צוות רפואי אחר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך