כשהכל נמצא במקום אחד – "מטעמי שרה"

אין מקום כזה באשדוד: בימים אלה נפתח מטבח קייטרינג, בתוך ישיבת "נווה דקלים", שמשלב בתוכו אירוע מהמעלה הראשונה - אולם אירועים, בית כנסת צמוד וגם חדרי הארחה, דבר שלא היה קיים באשדוד. תכירו את "מטעמי שרה", המקום שבו יש הכל למי שרוצה - שילוב של אירוח ברמה, אירוע מהטובים שיש וגם מקום לתפילה והכי חשוב לינה בלי לחלל את השבת, הכל אחד ליד השני
מטעמי שרה באשדוד
מטעמי שרה - צילום: יח"צ

לא פעם נתקלים בבעיה. נניח שאתם רוצים לעשות "שבת חתן", אבל מגיעים אורחים רבים שאינם רוצים לחלל שבת. הדילמה גדולה, הרי רוצים שיגיעו אנשים, אבל לא רוצים לגרום להם לפגוע בקדושת השבת. בעיה, בעיה לא קטנה. עכשיו כבר אין בעיה. היא נפתרה.

תכירו את "מטעמי שרה", המקום החדש בעיר, שנותן פתרון לכל דבר. המדובר במטבח קייטרינג שפועל בתוך ישיבת "נווה דקלים", ברחוב הנביאים 44 באשדוד. המטבח, שהוא בעל כשרות מהדרין וניתן גם לקבל בו כשרות בד"צ, משלב בתוכו לראשונה את מה שרבים מחפשים, אירוע מהטובים ביותר שיש, אולם אירועים צמוד, בית כנסת והכי חשוב… חדרי אירוח לעד 125 אנשים. הכל אחד ליד השני, באווירה הכי פסטורלית ונעימה שיש.

עד היום אם מישהו רצה לערוך אירוע בשבת, או בסוף השבוע ורצה לארח אנשים, הוא היה צריך להסתפק בבית מלון בעיר. אבל אם הם רצו בית כנסת, הם היו צריכים ללכת לבית הכנסת מרחק הליכה גדול, שלא לדבר על אולם האירועים שהיה מרוחק אף הוא. כך שיצא שמי שעשו אירוע ורצה לשכן אנשים, היה צריך להריץ את אורחיו ממקום למקום, מהמלון, לאולם האירועים, לבית הכנסת וחוזר חלילה. מעייף? מתיש. עכשיו כבר לא. הכל נגיש ומרחק צעדים בודדים בלבד.

ב"מטעמי שרה" עושים את כל סוגי האירועים: שבתן חתן, בר ובת מצווה, סעודות הודיה, חינה וכל אירוע אחר. רגע, עוד לא אמרנו מילה על האוכל, שהמילה טעים לא מגדירה אותו. אירוע שזמן רב אחרי שתעשו אותו עוד ידברו עליו, כי את האוכל והתפריט העשיר, שמתאים לכל סגנון, מכין שף מומחה. הכל מלווה בשירותי מלצרות מקצועיים, יחס הכי אישי שיש. הכל מהכל כבר אמרנו? כן אמרנו הכל במקום אחד, "מטעמי שרה".

מטעמי שרה

רחוב הנביאים 44, בישיבת נווה דקלים.

טלפון: משה: 050-2722382, אמנון: 050-8911704.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך