שיווק דיגיטלי איכותי ונכון בשנת 2019

עולם השיווק הדיגיטלי עבר שינויים מהותיים בשנים האחרונות. אם בעבר היה ניתן להוציא מספר שקלים בודדים לקליק בגוגל אדוורדס ולהתחיל לשמוע את הטלפון מצלצל ללא הפסקה, היום מילות החיפוש המבוקשות עולות סכום גבוה. לכן, יש להשתמש באסטרטגיות עדכניות המניבות לידים, במחזור נכון של הלידים הקיימים ובשמירה על הלקוחות שלכם באמצעות אוטומציה. במאמר זה נעניק מספר טיפים חשובים שיזניקו את השיווק המקוון שלכם לשחקים.
שיווק דיגיטלי

הגדירו את קהלי היעד שלכם בצורה מדויקת

הבנה נכונה של הקהלים שלכם תסייע לכם ליצור קמפיינים ממוקדים המדברים בשפה של כל לקוח כאילו המודעות נכתבו עבורו באופן אישי. כדי לזהות את הקהלים שלכם, חשבו מה המאפיינים הדומים של מרבית הלקוחות שלכם? למשל: תוכלו לגלות כי גברים בגילאי 45-55 האוהבים טכנולוגיה ומתגוררים באזור המרכז נוטים לרכוש את השירותים שלכם יותר מנשים. התאימו את המודעות עבורם מבחינת הסגנון העיצובי, השימוש בתמונות המתאימות שמושכות את עיניהם ואוצר המילים בו הם משתמשים.

פזרו את התקציב שלכם בין מספר ספקי מדיה

כיום לא נכון להתמקד רק במדיה אחת בודדת. פלטפורמת גוגל אדס מסוגלת להכניס כמות מסוימת של לידים, פייסבוק יכולה להשלים את הלידים הללו ולחבר אתכם לעוקבים נוספים אחרי הדף שלכם. לצד שתי מדיות אלה כדאי גם לשקול פרסום באינסטגרם ובאתרי חדשות מובילים. תכנון נכון של תמהיל הפרסום שלכם המבוסס על קהלי היעד שהגדרתם מראש יכול לחסוך לכם סכום כסף ניכר.

הוסיפו אוטומציה לפרסום

בעבר מודעות הפרסום (הבאנרים) המקוונים היו העתק של מודעות הפרסום במקומות או בדפי זהב. כותרת מושכת, פירוט על השירותים או המוצרים ומספר טלפון בבאנר המקשר לאתר האינטרנט שלכם. היום שיווק דיגיטלי נבנה בצורה מתוחכמת יותר. עליכם לבנות מספר דפי נחיתה ולבחון את ההמרות שלהם. לאחר שלקוחות משאירים פרטים בדף הנחיתה ניתן לתכנן תגובה אוטומטית המפנה אותם למוצרים מתאימים ולעקוב אחר ההתנהגות שלהם בתוך אתר האינטרנט שלכם. אם הם לא ביצעו רכישה, תוכלו לשלוח אליהם פרסום על הנחה או מבצע הרלוונטיים למוצרים שביקשו.

קמפיין רימרקטינג

דרך נוספת להחזיר את הלקוחות אליכם היא באמצעות קמפיין רימרקטינג. בקמפיין זה גולש שביקר פעם אחת בדף החיתה או האתר שלכם ימשיך לראות פרסומות ברשת האתרים השותפים עם גוגל או בפייסבוק המפנה אותו בחזרה לאתר לרכישה נוספת או לקבלת מידע נוסף על השירות שלכם. לעתים, גולש לא מקבל החלטה בפעם הראשונה שהוא נחשף למותג שלכם ועליו לראות שוב ושוב את הבאנרים על מנת שיחוש שמדובר במותג מוכר ובעל מוניטין. רבות מהרכישות מתבצעות היום בצורה רגשית המבוססת על אמון שנבנה עם הלקוח וקשר שאתם בונים לאורך זמן. קמפיין הרימרקטינג מאפשר לבנות את הקשר הזה.

לסיכום, שיווק דיגיטלי ונכון בשנת 2019 משלב בתוכו הכרות מעמיקה עם מגוון אפשרויות הפרסום הקיימות, הוספת אוטומציה ובדיקת הביצועים של כל קמפיין בזמן אמת. אם אינכם יודעים לעשות זאת בעצמכם מומלץ להיעזר בחברה המתמחה בשיווק מקוון ולהזניק את העסק שלכם באמצעות רשת האינטרנט בשנה הקרובה.

המאמר נכתב ע"י חברת INCA העוסקת בשיווק דיגיטלי מאז 2008.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך