שאלות נפוצות על הוצאת ויזה לארה"ב

אמריקה לא מחכה לך, אבל יתכן שיש לך חלום להגיע אליה. אם החלטת לטייל בניו יורק, קליפורניה, לטוס ללאס וגאס או לכל אחת מהמדינות ויש לך פספורט ישראלי, יהיה עלייך להוציא ויזה לארה"ב.
שאלות נפוצות על הוצאת ויזה לארה"ב

כל בקשה לקבלת ויזה נבחנת בנפרד ולא מעט אנשים מקבלים סירוב רק בשל העובדה שלא ביצעו את התהליך כמו שצריך. בכתבה זו נענה על שאלות נפוצות על התהליך וזאת כדי לעזור לך לעבור את התהליך בקלות.

איזו ויזה נדרשת לך?

על מנת להיכנס אל ארה"ב בתור תייר, יהיה עלייך לבקש ויזת תייר לארה"ב. ויזה זו תהיה מסוג 1B או 2B והיא תהיה תקפה למשך עשר שנים, במהלכן ניתן לצאת ולהיכנס אל המדינה מספר פעמים. השהייה בתוך ארה"ב תהיה לתקופה אשר לא תימשך יותר משישה חודשים בכל פעם. כמו כן, ויזת תייר אינה מאפשרת לך לעבוד אלא מיועדת למטיילים בלבד.

כיצד ניתן לקבל אישור עבודה לארה"ב?

ויזה לארה"ב מאפשרת לך לטייל במדינה אך לא לעבוד. אם יש בכוונתך לבוא לעבוד ההמלצה היא לעשות זאת באופן חוקי בלבד ולשם כך להוציא ויזה מתאימה. תהליך זה יכול להתבצע באופן ישיר מול השגרירות, אך על מנת שהוא יצליח כדאי להכיר את הכללים ולוודא כי יש לך סיבה מתאימה לקבלת הוויזה המבוקשת.

אילו טפסים יש למלא כדי להוציא ויזה לארה"ב?

הפעולה הראשונה שיש לעשות בדרך להוצאת הוויזה לארה"ב היא מילוי טפסים. הטופס אותו יש למלא הוא DS160. את הטופס ניתן למצוא באתר של הקונסוליה האמריקאית ואין דרך להגיע לפגישה בשגרירות ללא מילוי שלו. טעויות בתהליך המילוי עשויות להוביל לפסילה של הבקשה וישנם ישראלים רבים אשר אפילו לא מגיעים אל השגרירות עצמה (גם כאלה שקבעו פגישה וקיבלו שיחה כי בקשתם נפסלה ועל כן אין כל צורך שיגיעו אליה).

איזו תמונה יש להוציא לצורך הבקשה?

ויזה לארה"ב דורשת ממך תמונה. כל התנאים מפורטים באתר של השגרירות ועליה לעמוד בקריטריונים הבאים:

  • על התמונה להיות ברורה וצבעונית
  • גודל התמונה יהיה 51 מ"מ על 51 מ"מ
  • יש לצלם את התמונה עד שישה חודשים לפני הגשת הבקשה
  • חובה לצלם את התמונה על רקע לבן בלבד
  • כל חלקי הפנים צריכים להופיע בתמונה
  • אין להצטלם במדים, עם כובע או בצורה אשר מסתירה את הפנים
  • במקרה של תינוק יש לצלמו לבד

מהי עלות האגרות להוצאת ויזה?

אגרה לקבלת ויזת תייר לארצות הברית עולה 160 דולר אמריקאיים. את התשלום יש לשלם מראש בדואר או דרך כרטיס האשראי. בכל מקרה יש להגיע אל הפגישה בשגרירות עם אישור התשלום.

איך כדאי להוציא ויזה לארה"ב?

אנשים רבים מדי נתקלים בסירוב בהוצאת הוויזה וכל זאת רק בשל מילוי לא נכון של הטפסים או אי הקפדה על ההוראות. על מנת להימנע ממקרים אלו ניתן להתייעץ עם חברה מומחית בתחום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך