למה ללמוד רכיבה טיפולית?

בעולם הדיגיטלי בו אנו חיים, הצורך בעובדים מיומנים ומקצועיים הולך ופוחת, וגם אם זה נשמע לנו מעט רחוק עכשיו, כבר היום ישנם אנשי מקצוע רבים שיכולים לחוש בקושי המתהווה למצוא מקום עבודה, שלא לדבר על רמת השכר שרק הולכת ויורדת בתחום התמחותם. בתוך כל המגמה הזאת, ישנם מקצועות שדווקא עוברים את התהליך ההפוך, תהליך של התחזקות ושל פריחה, בעיקר מכיוון שהם מבוססים על הרוח האנושית ועל היכולות האנושיות, לטובת האנושות ועל ידי האנושות. אחד מהתחומים הללו הוא התחום של רכיבה טיפולית, ואם אתם רוצים להבטיח לעצמכם מקצוע שיחזיק מעמד עוד שנים רבות, רטורנו מציעה לכם את מסלול ההכשרה הטוב ביותר בשוק.
סוס

מהי רכיבה טיפולית?

רכיבה טיפולית היא מתודולוגיה המיועדת לטפל בשלל מצבים נפשיים, החל מבעיות התפתחותיות רגשיות ו/או שכליות אצל ילדים ונערים וכלה בהתמכרויות קשות. רטורנו עושה שימוש נרחב ברכיבה טיפולית במסגרת טיפולים במכורים לסמים, לסקס, למשחקי מחשב ועוד, ומציעה תהליך הכשרה לכל מי שמעוניין לעסוק בתחום וליישם אותו גם בענפים אחרים. במסגרת הרכיבה הטיפולית, עובר המטופל תהליך של חיבור רגשי עם אחד מבעלי החיים היותר אהובים על בני האדם – הסוס. המטופל לומר להתחבר רגשית גם לבעל חיים שהתקשורת איתו היא מאוד מוגבלת, הוא מפתח חוויה של חיבור עם בעל חיים גדול, חזק, בריא ובעל חוסן, מתחבר לערכים של טבע, של אנושיות, של קשר, של עזרה, של טיפול באחר, של הפקת ערך הדדית וכדומה.

האם כל אחד יכול ללמוד רכיבה טיפולית?

ובכן, כל מי שמעוניין בכך ומבין את הערך שיכולה הרכיבה הטיפולית להוסיף לחייו, הן בהיבט הקרייריסטי אך לא פחות מכך גם בהיבט האישי, יכול ללמוד רכיבה טיפולית במסלול ההכשרה של רטורנו. ברובם המכריע של המקרים, אנשים הפונים למסלול לימודים זה הם אנשים שכבר בחנו בעצמם, במודע או שלא במודע, את מידת ההתאמה שלהם לתפקיד המטפל. אם אתם מתחברים ונמשכים לתחום, ומבינים שלא מדובר על אחזקת חוות סוסים, אלא על טיפול לכל דבר ועניין, גם אתם יכולים להשתלב במסלול ההכשרה של רטורנו.

תהליך הקבלה הוא לא מורכב במיוחד, אך במהלכו נרצה להכיר אתכם, להסביר לכם על הרכיבה הטיפולית בגוף ראשון ולהבין מי עומד מולנו. לאחר שנשלים את השלב הזה, תוכלו להירשם לקורס רכיבה טיפולית, להפוך למטפלים מוסמכים ומורשים ולהשתלב בתחום שצפויות לו עוד שנים רבות של הצלחה גם ובעיקר בעידן האינטרנט.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך