במ.ס אשדוד חושבים על העונה הבאה

בתוכנית להשאיר את גורדנה, יחזקאל ועוביידה. ברור שג'ראפי ודן ביטון יעזבו, אבל לא בכל מחיר. החלטה על הצוות המקצועי בקרוב.
במ.ס אשדוד חושבים על העונה הבאה
רוצים שיישאר. יחזקאל (צילום: טל אקוקה)

במ.ס אשדוד חושבים על העונה הבאה.

לגבי הצוות המקצועי תתקבל החלטה ותצא הודעה מסודרת. משה אוחיון יישאר בכל מצב. לגבי הזרים ליאונרד אווסו שהוחתם לעוד 4 עונות יישאר, היתר כמו שזה נראה לא.

לגבי הישראלים כמו שזה נראה יש כוונה לשמור על הסגל הנוכחי. שחקנים שיהוו את השלד לעונה הבאה. שחקנים כמו ניר ברדע, גיל כהן, דין דוד, רועי משפתי, בנצי מושל, בן אל אדרי, עומר אגוזי, יצחק אספה, יתכן גם יובל יעקובוביץ' וכמובן טום בן זקן המגן והקפטן שחוזר מפציעה בעונה הקרובה.

יחכו לו. חטאב משמאל (צילום: טל אקוקה)

לגבי הרכש רוצים להשאיר את רועי גרונדה שהגיע בינואר ונחשב לאחד החיזוקים הטובים ביותר בקבוצה, את החלוץ שגיב יחזקאל וכמובן את הבלם עוביידה חטאב שהפך להיות בלם מוביל עם ברדע. יחכו לו אגב גם אם הערעור שלא לא יתקבל. עד כדי כך הוא נקלט.

יעזוב. ביטון (צילום: טל אקוקה)

השאלה הגדולה שנשאלת היא מה לגבי דן ביטון ויואב ג'ראפי שקבוצות רבות בארץ ובאירופה מחזרות אחריהם. כמו שזה נראה אם תגיע הצעה טובה הם ישוחררו.  לגבי ג'ראפי יש כוונה להמשיך עם רועי משפתי שוער המשנה כשוער ראשון. לגבי דן ביטון ברור שיצטרכו להביא שחקן אחר במקומו על המשבצת.

משפתי (שני משמאל) יהיה השוער הראשון. בחגיגות הקבוצה במסעדת אטמוספריה. (צילום: טל אקוקה)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך